بررسی رابطه بین تبلیغات رسانه ای(تصویری) با سپرده های بانکی بانک سپه منطقه اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین تبلیغات رسانه ای(تصویری) با سپرده های بانکی بانک سپه منطقه اصفهان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین تبلیغات رسانه ای(تصویری) با سپرده های بانکی بانک سپه منطقه اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین تبلیغات رسانه ای(تصویری) با سپرده های بانکی بانک سپه منطقه اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین تبلیغات رسانه ای(تصویری) با سپرده های بانکی بانک سپه منطقه اصفهان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط بین تبلیغات تصویری و جذب سپرده های موثرو غیر موثر بانک سپه منطقه اصفهان انجام پذرفته است. پژوهش دارای یک متغیر مستقل)جذب سپرده های موثرو غیر موثر( و ۴ متغیر وابسته تبلیغات تصویری و تلویزیونی، آگهی های احساسی عاطفه بر انگیز، آگهی های احساسی و آگهی – های منطقی توصیفی (میباشد. جامعه آماری شامل مشتریان بانک سپه است که نمونه انتخابی ما با استفاده ازفرمول کوکران ۲۷۲ نفر می باشد. پژوهش دارای یک فرضیه اصلی و سه فرضیه فرعی است.روش پژوهش، توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی است و ابزار تحقیق پرسشنامه مشتمل بر ۲۲ سوال، که روایی محتوایی،تحلیل عاملی و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ ۳۳۸۰۰ تایید شده است. داده های تحقیق از طریق آمار توصیفی و استنباطی و آزمون فرض تکمیلی با کمک نر م افزار Spss و Lisrel تجزیه و تحلیل گردید. براساس نتایج پژوهش فرضیه ها تایید شدند و ثابت شد که بین آگهی های تبلیغاتی تصویری با ابعاد مختلف و سپرده های موثرو غیر موثر بانک سپه رابطه مثبت و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.