بررسی رابطه بانکداری الکترونیکی با تعاملات کارمندان و مشتریان در بانک ملی سرپرستی شمال تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بانکداری الکترونیکی با تعاملات کارمندان و مشتریان در بانک ملی سرپرستی شمال تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بانکداری الکترونیکی با تعاملات کارمندان و مشتریان در بانک ملی سرپرستی شمال تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بانکداری الکترونیکی با تعاملات کارمندان و مشتریان در بانک ملی سرپرستی شمال تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بانکداری الکترونیکی با تعاملات کارمندان و مشتریان در بانک ملی سرپرستی شمال تهران :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف تحقیق، بررسی رابطه بین بانکداری الکترونیکی و تعاملات کارمندان و مشتریان با در نظر گرفتن چهار مولفه پایانه های فروش، اینترنت بانک، دستگاه های خودپرداز و همراه بانک است. جامعه آماریشامل کلیه کارکنان بانک ملی سرپرستی شمال تهران می باشد، که تعداد آنها ۹۴۰۱ نفر و حجم نمونه برابر با ۰۸۴ نفر از کارکنان و ۰۸۴ نفر از مشتریان که به صورت تصادفی طبقه ای انتخاب شده، تعیینشده است. ابزار جمعآوری دادهها شامل دو پرسشنامه میباشد، برای سنجش بانکداری الکترونیکی از پرسشنامه ای با پایایی۰/۷۷وروایی ۰/۸۱ برای سنجش تعاملات کارمندان و مشتریان از پرسشنامه ای باپایایی ۰/۷۸وروایی ۰/۷۷استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آمارههای توصیفی و آمار استنباطی )آزمون های کلموگروف اسمیرنوف، همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره( استفاده – شده است. یافتههای پژوهش نشان میدهد که بین بانکداری الکترونیکی و تعاملات کارمندان و مشتریان رابطه مثبت وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.