بررسی تغییرات میزان وفاداری مشتریان با بکارگیری روش Gamification درکسب وکارهای کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تغییرات میزان وفاداری مشتریان با بکارگیری روش Gamification درکسب وکارهای کوچک و متوسط دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تغییرات میزان وفاداری مشتریان با بکارگیری روش Gamification درکسب وکارهای کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تغییرات میزان وفاداری مشتریان با بکارگیری روش Gamification درکسب وکارهای کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تغییرات میزان وفاداری مشتریان با بکارگیری روش Gamification درکسب وکارهای کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هر شخص برای انجام یا عدم انجام هرکاری نیاز به انگیزه دارد. تفکیک کسبوکار از زندگی شخصی در جوامع کنونی انگیزه کسب وکار را تنها به تامین مسایل مالی کاهش دادهاست. نیاز به وارد کردن دیگر انگیزههای انسانی در فرآیند کسب و کار، دانشمندان زیادیرا به خود مشغول کردهاست. یکی از اقدامات دانشمندان بررسی اثرات ترکیب مکانیزمهای بازی در فرآیند کسب و کار است که اینرویکرد به بهبود فضای کسبوکار و جذاب شدن محیط کاری انجامیده است. در این رویکرد از انگیزهها و محرک های انسانی مانند رقابت، سرگرمی، شادی و سایر المانهای متداول در بازی برای جهت دهی به رفتار مشتریان استفاده میشود. مجموع اقدامات در اینراستا امروزه با نام Gamification شناخته می شود. این مفهوم به معنی افزودن سیستماتیک المان ها و تکنیک های باز ی برا ی هدفی غیر از بازی است. در دنیایی که به دلایل مختلف از جمله رقابت زیاد، هر روز نیاز به روشها ی مدرن بازاریابی با بیش از پیش احساس میشود و تجربه و علوم مختلف از جمله روانشناسی برای خلق روشهای جدید در کنار هم قرار میگیرند، Gamification بهعنوان یک استراتژی قدرتمند هر لحظه جای خود را بیشتر باز میکند. بررسا ی تااث یرات اساتفاده از المان ها ی سرگرمی در مقاصد تجاری بیشتر محدود به مباحث نظری، تعاریف و فرضیات پایه بوده و نمونههای واقعی کمتر به صورت علمیمبتنی بر دادهها ی آمار ی بررسی شده است. در این مطالعه نتایج حاصل از به کارگیری این روش در بهبود درآمد کسب و کارهای کوچک بر اساس معیارهای کمی ارائه شده است. نتایج بیانگر آن است که استفاده از روش Gamification ، افزایش قابل توجهی در تعداد فروش محصولات دارد. پاسخ مثبت بدست آمده در این مطالعه به عنوان نمونه ای از کسبوکارهای کوچک نویدبخش به کارگیری آن در سایر حوزهها و حتی افزایش دامنه آن به کسبوکارهای بزرگ و کارخانههای تولیدکننده مواد پرمصرف میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.