بررسی تأثیر رفتار مصرفکننده نسبت به تبلیغات ایمیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر رفتار مصرفکننده نسبت به تبلیغات ایمیلی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر رفتار مصرفکننده نسبت به تبلیغات ایمیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر رفتار مصرفکننده نسبت به تبلیغات ایمیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر رفتار مصرفکننده نسبت به تبلیغات ایمیلی :

تعداد صفحات :۳۶

چکیده مقاله:

ظهور و توسعه ی فناوری های الکترونیکی، در ایجاد تحولات اساسی در عرصه ی کسب وکار نقش مهمی را ایفا می کند.این تحقیق با هدف تعیین تأثیر رفتار مصرفکننده نسبت به تبلیغات ایمیلی در بین استفاده کننده گان از اینترنت در شهر شیرازمی باشد. این پژوهش کاربردی و از دسته نوع علی است. جامعهی مورد پژوهش شامل استفاده کننده گان اینترنت در شهر شیراز بوده که برای سنجش وضعیت موجود از پرسشنامه چانگ و همکاران،) ۳۱۰۲ (استفاده شد که پس از تأیید روایی و پایایی جهت جمعآوری دادهها مورد استفاده قرار گرفت. به این منظور روش نمونه گیری در دسترس، ۱۹۲ نفر از استفاده کننده گان در مطالعه وارد شدند و نتایج به دست آمده با استفاده از روشهای آماری توصیفی و استنباطی مناسب، با کمک نرمافزار لیزرل و از تکنیک معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج حاصل نشان می دهد که سرگرم کنندگی، درک کاربران از ورود ناخواسته، نگرش نسبت به تبلیغات ایمیل تاثیر منفی بر تمایل به فرستنده پیام دارد.و پاداش های مالی تاثیری بر درک کاربران از ورود ناخواسته ایمیل نداشت.نگرش نسبت به تبلیغات ایمیلی ،تاثیر مثبتی بر عکس العمل مصرف کننده ، تمایل به فرستنده پیام و عکس العمل مصرف کننده دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.