بررسی تاثیر مشخصه های محیطی فروشگاه، بر عواطف مثبت و منفی و قصد خرید آنی مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مشخصه های محیطی فروشگاه، بر عواطف مثبت و منفی و قصد خرید آنی مشتریان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مشخصه های محیطی فروشگاه، بر عواطف مثبت و منفی و قصد خرید آنی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مشخصه های محیطی فروشگاه، بر عواطف مثبت و منفی و قصد خرید آنی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مشخصه های محیطی فروشگاه، بر عواطف مثبت و منفی و قصد خرید آنی مشتریان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه خرید آنی برای فروشگاهها و مدیرانشان موضوعی مهم به شمار میرود. بیتی و فرل ) ۸۹۹۱ ( خرید آنی را به عنوان یک خرید ناگهانی و فوری بدون هیچ قصد قبلی برای خرید تعریف کرده اند. هدف این پژوهش بررسی تأثیر مشخصههای محیطی فروشگاه بر عواطف مثبت و منفی و قصد خرید آنی مشتریان میباشد. برای انجام پژوهش حاضر، ۰۵۴ پرسشنامه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده در سه فروشگاه رفاه، هدیهو اهواز مال در شهر اهواز توزیع که تعداد ۰۴۴ پرسشنامه جمع آوری شد. جامعه آماری پژوهش حاضر، مشتریان هر سه فروشگاه مذکور بودند. روش پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش، توصیفی است. آزمون فرضیهها با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری و در نرم افزار لیزرل انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد که مشخصه های محیطی فروشگاه )شامل موسیقی، روشنایی، چیدمان و کارکنان( و همچنین عواطف مثبت و منفی مشتریان بر قصد خرید آنی آنها اثر معنادار دارد. همچنین نتایج نشان داد که قصد خرید آنی مشتریان منجر به خرید آنی میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.