بررسی تاثیر استفاده از تقسیم بازار،هدف گیری در بازار و جایگاه یابی در بازار برتوسعه بازار خدمات و محصولات بانکی مطالعه موردی:بانک های انصار سطح شهرتهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استفاده از تقسیم بازار،هدف گیری در بازار و جایگاه یابی در بازار برتوسعه بازار خدمات و محصولات بانکی مطالعه موردی:بانک های انصار سطح شهرتهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استفاده از تقسیم بازار،هدف گیری در بازار و جایگاه یابی در بازار برتوسعه بازار خدمات و محصولات بانکی مطالعه موردی:بانک های انصار سطح شهرتهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استفاده از تقسیم بازار،هدف گیری در بازار و جایگاه یابی در بازار برتوسعه بازار خدمات و محصولات بانکی مطالعه موردی:بانک های انصار سطح شهرتهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استفاده از تقسیم بازار،هدف گیری در بازار و جایگاه یابی در بازار برتوسعه بازار خدمات و محصولات بانکی مطالعه موردی:بانک های انصار سطح شهرتهران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

طی سال های اخیر صنعت خدمات پولی و مالی در ایران تغییرات زیادی را شاهد بوده است.تاسیس بانک های خصوصی ، منجر به وضعیت رقابتی شده است.دراین شرایط کیفیت خدمات به عنوان اساسی ترین ابزار به شمار میآید.بانک هایی که در کیفیت خدمات برترند،مزیت بیشتری کسب و باتوجه به سطح بهبود یافته ی کیفیت خدمات از درآمدهای بالاتر، حفظ بیشتر مشتریان و توسعه سهم بازار برخوردار می شوند.در این میان هیچ بانکی نمی تواند درزمینه های مختلف بهترین خدمات ممکن را ارائه دهد.در همین راستا جهت دستیابی به سطح بالایی از کیفیت در ارائه خدمات بانکی و متعاقب آن رسیدن به درصد بیشتری از سهم بازار)توسعه بازار( بهره گیری از بازاریابیراهبردی)تقسیم بازار،هدف گیری در بازار و جایگاه یابی در بازار(در صنعت بانکداری کشور ضروری به نظر می رسد.درپژوهش حاضر هدف اصلی تعیین تاثیر استفاده از تقسیم بازار،هدف گیری در بازار و جایگاه یابی بر توسعه بازار خدمات و محصولات بانکی بانک انصار در سطح شهر تهران است.روش تحقیق در این تحقیق از نظر ماهیت توصیفی-پیمایشیو از نظر هدف کاربردی می باشد.جامعه ی آماری مورد مطالعه در تحقیق مدیران،معاونین و کارکنان ارشد شعب و بخش های مرتبط با بازاریابی بانک انصار سطح شهر تهران می باشند.جمع آوری اطلاعات در این پژوهش از طریق پرسش نامه صورت پذیرفته است که پرسش نامه مذکور بین ۰۹۱ نفر از جامعه آماری توزیع و نهایتا ۰۶۱ پرسش نامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.تجزیه و تحلیل داده ها از طریق نرم افزارLISREL و SPSSو استفاده از آزمون رگرسیون چند متغیره و مدل یابی معادلات ساختاری انجام پذیرفت و تمام فرضیات شامل یک فرضیه اصلی و پنج فرضیه فرعی مورد تایید قرار گرفتند.در نهایت با توجه به نتایج به دست آمده پیشنهاداتی در جهت کاربرد بهتر بازاریابی راهبردی جهت دست یابی به استراتژی توسعه بازار در بانک انصارارائه گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.