ارزیابی مدیریت زنجیره تأمین و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت خدمات قابل ارائه در صنعت توریسم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی مدیریت زنجیره تأمین و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت خدمات قابل ارائه در صنعت توریسم دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی مدیریت زنجیره تأمین و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت خدمات قابل ارائه در صنعت توریسم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی مدیریت زنجیره تأمین و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت خدمات قابل ارائه در صنعت توریسم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی مدیریت زنجیره تأمین و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت خدمات قابل ارائه در صنعت توریسم :

تعداد صفحات :۴۰

چکیده مقاله:

امروزه مدیریت زنجیره تأمین مجموعهای از ابزارها و فناوریهای در حال رشد برای هماهنگی و بهینهسازی فرایندهای کلیدی در زمینه تولید و فروش و خدمات پس از فروش، از جمله کاهش، هزینه، افزایش کیفیت، تسهیلتوزیع و افزایش رضایت مشتری است که در این راستا مدیریت زنجیره تأمین در جهت نیل به این اهداف باید هماهنگی بین اعضای زنجیرهاش را ارتقاء دهد. در این پژوهش کیفیت روابط زنجیره تأمین که ابعاد آن شاملارتباطات، همکاری، تعهد، وابستگی، انطباق و اعتماد می باشد به عنوان یکی از فرآیند های اصلی مدیریت زنجیره تأمین، مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین کیفیت خدمات نیز به عنوان متغیر وابسته پژوهش لحاظ شده است. بدین منظور اداره میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی به عنوان جامعه انتخاب گردید. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و از نوع کاربردی است. برای جمع آوری دادهها از پرسشنامه استفاده گردیده و روایی و پایایی آن با استفاده از روش های مطرح از جمله روایی محتوایی و سازه و همچنین آلفای کرانباخ مورد تایید قرار گرفت. برای تجزیه وتحلیل داده ها که به صورت نمونهگیری تصادفی انجام گرفت از نرم افزار SPSS استفاده شده و تحلیل داده های مربوط به نمونه موردنظر که به سوالات تحقیق پاسخ دادند نشان می دهد که از ابعاد مدیریت زنجیره تأمین )ارتباطات، همکاری، اعتماد و انطباق، تعهد، وابستگی( در کیفیت خدمات اداره میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی تأثیر معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.