ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی شعبه یک ساری براساس مدل تحلیل شکاف (Gapanalysis)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی شعبه یک ساری براساس مدل تحلیل شکاف (Gapanalysis) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی شعبه یک ساری براساس مدل تحلیل شکاف (Gapanalysis)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی شعبه یک ساری براساس مدل تحلیل شکاف (Gapanalysis)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی شعبه یک ساری براساس مدل تحلیل شکاف (Gapanalysis) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به اهمیت حیاتی که صنعت بیمه در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ها دارا می باشد،نیاز به آن اجتناب ناپذیر است.با این حال شاخص های توسعه بیمه ای که نشان دهنده رشد و پیشرفت در این صنعت است ،مانند سرانه حق بیمه ،نسبت حق بیمه بهتولید ناخالص داخلی و ….در صنعت بیمه ایران نه تنها قابل مقایسه با کشور های توسعه یافته دنیا نیست ،بلکه حتی پایین تر از کشور های در حال توسعه می باشد .یکی از دلایلی که صاحب نظران صنعت بیمه در این زمینه مطرح می کنند ,عدم انطباق این پوشش های بیمه ای با انچه که مورد نظر بیمه گذاران است،می باشد.از این رو در این پژوهش کیفیت خدمات سازمان تامیناجتماعی به عنوان بزرگترین متولی بیمه های اجتماعی در ایران مورد ارزیابی قرار گرفته است . در این پژوهش از مدل تحلیل شکاف که یکی از متدوال ترین مدل هایی است که در زمینه ارزیابی کیفیت خدمات در بخش خدماتمورد استفاده قرار می گیرد ،برای سنجش میزان شکاف کیفیت خدمات استفاده شده است.در بخش مبانی نظری پژوهش مفاهیم مرتبط با کیفیت ،خدمات،کیفیت خدمات،مولفه های مختلف کیفیت خدمات مورد بررسی قرار گرفته است.پژوهش حاضر براساس ماهیت و روش،پژوهشی توصیفی پیمایشی است و جامعه آماری این پژوهش ،کلیه بیمه شدگانی است که درارای مدرک لیانس و لیسانس –بالاتر است که درارای پنج سال سابقه هستند و در ماه دو بار به سازمان مراجعه می کنند و همچنین کارکنان سازمان تامین اجتماعی شعبه یک ساری که داراری مدرک لیسانس و لیسانس بالاتر می باشند.در این پژوهش از پرسشنامه استاندراد مدل سروکوال برای ارزیابی میزان شکاف کیفیت خدمات استفاده شده است که میزان ضریب آلفای کرونباخ برای وضعیت موجود۰/۹۰۹ و برای وضعیت مطلوب۰/۹۴۱محاسبه گردیده است نتایج حاصل از آزمون فرضیات پژوهش با استفاده از آزمون کولموگرف اسمیرنف جهت تعیین نرمال بودن متغیر ها و آزمون تعین – شده است . T بیشترین شکاف بین مربوط به مولفه همدلی می باشد.از نظر کارکنان همدلی پایین تر از حد متوسط و از نظر مشتریان بالتر از حد متوسط است. کمترین شکاف مربوط به بعد تضمین است که از نظر مشتریان و کارکنان بالاتر از حد متوسط است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.