عوامل سازمانی و مدیریتی موثر بر فساد اداری – مالی در سازمانهای دولتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل سازمانی و مدیریتی موثر بر فساد اداری – مالی در سازمانهای دولتی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل سازمانی و مدیریتی موثر بر فساد اداری – مالی در سازمانهای دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل سازمانی و مدیریتی موثر بر فساد اداری – مالی در سازمانهای دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل سازمانی و مدیریتی موثر بر فساد اداری – مالی در سازمانهای دولتی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

فساد اداری- مالی طبق تعریف سازمان شفافیت بین المللی آن دسته از فعالیتهای کارکنان و مسئولان دولت را شامل میشود که اولاً به منافع عمومی لطمه بزند و ثانیاً هدف از انجام آن، رساندن فایده به عامل )کارمند اقدام کننده( یا بهشخص دیگر باشد. تحقیقات متعددی توسط محققین در خصوص تبیین عوامل موثر بر فساد و ارائه نظریات مختلف صورت گرفته است، ولی بسیاری از آنها از ابعاد جامعهشناختی، روانشناختی، حقوقی، سیاسی و اقتصاد جامعه به تبیینموضوع پرداخته و بررسیهای انجام شده در خصوص عوامل درون سازمانی موثر بر فساد اداری – مالی در مقایسه با آنها محدود است.پژوهش حاضر نیز با توجه به اهداف و موضوع تحقیق از نوع کاربردی می باشد، و همانگونه که فساد اداری – مالی باعث زیر سؤال رفتن عدالت، مسئولیت، و کاربرد ثروت و قدرت می شود هدف از انجام این پژوهش ارایه راهکارهایمناسبی برای کاهش فساد در سازمان های دولتی می باشد. بررسی ریشههای فساد اداری ما را به دلایلی رهنمون میسازد که موجد محیطی است که در بستر آن عوامل انسانی جرات مییابند تا به راحتی با سوءاستفاده از موقعیت شغلی ایجادشده،دست به اقداماتی بزنند که در پرتو آن حقوق اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شهروندان نقض و یا حق مسلم فرد یاگروهی به آسانی پایمال یا به ناحق به دیگری واگذار شود. حال میتوان این نتیجه را گرفت که پیشگیری از تخلفات سازمانی زیربنا و مقدمه سالم سازی محیط سازمانی است و عوامل مختلفی در سالم سازی محیط سازمانی تأثیر دارد که یکی از اساسی ترین آنها توجه به عوامل انسانی و مدیریتی است و علت آن این است که محور و قالب سالم سازی سازمان، انسانهای سازمانی هستند. بنابراین اگر انسانهای سازمان سالم و پرورش یافته گردند، کار سالم سازی محیط سازمانی سریعتر انجام میشود و بصورت یک فرآیند مداوم در می آید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.