ارزشیابی کتاب علومتجربی پایه هفتم از منظر همسویی با مولفههای برنامهدرسی ملی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی کتاب علومتجربی پایه هفتم از منظر همسویی با مولفههای برنامهدرسی ملی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی کتاب علومتجربی پایه هفتم از منظر همسویی با مولفههای برنامهدرسی ملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی کتاب علومتجربی پایه هفتم از منظر همسویی با مولفههای برنامهدرسی ملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی کتاب علومتجربی پایه هفتم از منظر همسویی با مولفههای برنامهدرسی ملی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

آموزش علومتجربی در نظام آموزشی کشور موضوع ملی تلقی گردیده است. از این رو ارزشیابی این کتاب به منظور تعیین میزان کیفیت آن در جهت تصمیمگیری بهینه در جهت بهبود و مدیریت فرآیند یاددهی و یادگیری آن از اهمیت ویژهای برخوردار است. بر این اساس تحقیق حاضر با هدف ارزشیابی کتاب علومتجربی پایه هفتم ازمنظرهمسویی با برنامهدرسی ملی به منظور ارزشیابی این کتاب از دیدگاه دبیران و برنامهریزان طراحی گردید. جامعه آماری این پژوهش، دبیران و برنامهریزان کتاب علومتجربی پایه هفتم بخش شمالی استان خوزستان شامل شهرستانهای شوش، دزفول و اندیمشک در حدود ۰۲۲ نفر میباشند. روش نمونهگیری در این پژوهش طبقهبندیتصادفی ساده میباشد و حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۱۰۲ نفر محاسبه گردید. ابزار جمعآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته میباشد. ابزار تجزیه و تحلیل اطلاعات در این پژوهش نرمافزارSpssنسخه ۰۲ میباشد. نتایج مربوط به تحلیل آماری در این پژوهش نشان داد که در ارزشیابی این کتاب از نظر نزدیکی محتوی به مولفه پرورش علمی دانشآموزان با میانگین۳/۹۶ اولویت اول را دارا میباشد. همچنین این کتاب از نظر نزدیکی محتوی به مولفههای توجه به کشف رمز و راز مادی هستی با میانگین ۳/۸۲ و مولفه ایجاد بصیرت و دانش عمیق نسبت به درک دنیای اطراف با میانگین۳/۶۴ اولویت دوم و سوم را دارا میباشند. به طور کلی وضعیت این کتاب از نظر انطباق و همسویی با مولفههای برنامهدرسی ملی در حد متوسط میباشد و تا حد زیاد و معناداری از وضعیت مطلوب مورد نظر دبیران این کتاب فاصله دارد. در ویرایش جدید این کتاب میبایستی از نتایج این مطالعه استفاده گردد تا محتوی این کتاب منطبق و همراه با مولفههای برنامهدرسی ملی تنظیم گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.