رسانه، ارزش های نوین، مردانگی (مورد مطالعه: مردان ترکمن شهر گنبدکاووس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رسانه، ارزش های نوین، مردانگی (مورد مطالعه: مردان ترکمن شهر گنبدکاووس) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رسانه، ارزش های نوین، مردانگی (مورد مطالعه: مردان ترکمن شهر گنبدکاووس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رسانه، ارزش های نوین، مردانگی (مورد مطالعه: مردان ترکمن شهر گنبدکاووس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رسانه، ارزش های نوین، مردانگی (مورد مطالعه: مردان ترکمن شهر گنبدکاووس) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

مردسالاری و مردانگی های خاص به قدمت تاریخ تداوم داشته که با توجه به شرایط و بستراجتماعی هر دوره شکل می-گیرد. در دوران اخیر گسترش وسایل ارتباط جمعی، ماهواره و تلویزیون انسان را در هر زمان و مکان فارغ از تعلقاتفرهنگی، به مفاهیم، معانی و ارزش های نوین پیوند داده و درک افراد را از تعاملات، ذهنیت ها و سبک زندگی تغییربخشیده است. از این رو هدف از این پژوهش بررسی رابطه ارزشهای نوین، رسانه و مردانگی است که با روش پیمایشی و با استفاده از پرسشنامه و نمونه گیری خوشه ای در بین ۳۸۴ نفر از مردان ترکمن در دو گروه سنی ۳۵-۲۵ و ۶۰-۵۰ سال شهرگنبدکاووس صورت گرفت. و برای تحلیل متغیرهای تحقیق از نظریات گیدنز و کانل استفاده شد. نتایج تحقیقنشان داد ارزش های نوین خانواده رابطه مستقیم با رسانه و مردانگی افراد دارد. در نتیجه جامعه ی تحقیق حاضر باافزایش میزان استفاده از رسانه ها، ارزش ها و مردانگی ها به شدت تحت تأثیر جهانی شدن می باشند. و با کمرنگ شدننقش های سنتی مردانگی، پذیرش ارزش های نوین خانواده افزایش یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.