رابطه بین مهارت های مدیران وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی دولتی شهرستان ملایر در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین مهارت های مدیران وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی دولتی شهرستان ملایر در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین مهارت های مدیران وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی دولتی شهرستان ملایر در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین مهارت های مدیران وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی دولتی شهرستان ملایر در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین مهارت های مدیران وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی دولتی شهرستان ملایر در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی میزان مهارت های مدیران از نظر معلمان و رابطه ی آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزانسال سوم دبیرستان های دخترانه دولتی شهر ملایر انجام شده است. جامعه آماری مورد مطالعه در این تحقیق کلیه یمعلمان و دانش آموزان سال سوم دبیرستان های دولتی دخترانه شهر ملایر در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ است که بر اساسجدول کرجسی و مورگان از بین جامعه ۲۵۰ نفری معلمان، ۱۵۲ نفر و از بین جامعه ۴۰۰ نفری دانش آموزان، ۱۹۶ نفرانتخاب شده اند. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی است و ابزار مورد استفاده، پرسشنامه سنجش میزان مهارت هایسه گانه مدیران ساخته (ستاری و واعظی ، ۱۳۸۴) بوده است؛ پایایی این پرسشنامه با استفاده از ضرایب آلفای کرونباخمحاسبه گردید که برابر ۰/۸۶ به دست آمد. برای اطمینان از روایی این پرسشنامه نیز چند نفراز صاحب نظران که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در شاخه های مختلف مدیریت بوده اند آن را مورد ارزشیابی قرار داده اند که همه ایشان روایی آن را خوب ارزیابی نمودند. نتایج حاصل از تحلیل داده ها با استفاده از آزمون خی ۲ نشان داد کهاز نظر معلمان، مدیران مدارس از نظر مهارت فنی، در حد بالایی هستند ولی از نظر مهارت های انسانی و ادراکی سطحمهارت های ایشان را کم، ارزیابی نموده اند. ضمناً نتایج دیگر تحقیق نشان داد که بین مهارت های مدیران و پیشرفتتحصیلی دانش آموزان رابطه معنی داری وجود نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.