تعیین تاثیر آموزش کنترل خشم با رویکرد شناختی رفتاری بر خود کار آمدی روانشناختی در ابعاد میل به آغاز گری رفتار و پافشاری در انجام تکالیف در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین تاثیر آموزش کنترل خشم با رویکرد شناختی رفتاری بر خود کار آمدی روانشناختی در ابعاد میل به آغاز گری رفتار و پافشاری در انجام تکالیف در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین تاثیر آموزش کنترل خشم با رویکرد شناختی رفتاری بر خود کار آمدی روانشناختی در ابعاد میل به آغاز گری رفتار و پافشاری در انجام تکالیف در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین تاثیر آموزش کنترل خشم با رویکرد شناختی رفتاری بر خود کار آمدی روانشناختی در ابعاد میل به آغاز گری رفتار و پافشاری در انجام تکالیف در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین تاثیر آموزش کنترل خشم با رویکرد شناختی رفتاری بر خود کار آمدی روانشناختی در ابعاد میل به آغاز گری رفتار و پافشاری در انجام تکالیف در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی تاثیر آموزش کنترل خشم با رویکرد شناختی بر خود کار آمدی روانشناختی در ابعاد میلبه آغاز گری رفتار و پافشاری در انجام تکالیف در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه بود. پژوهش حاضر نیمه آزمایشی و با استفادهاز طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه پژوهش حاضر شامل کلیه ی دانش آموزان دختر مقطع متوسطهشهرستان اسلامشهر در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ بودند ،که در این شهرستان مشغول به تحصیل بودند. نمونه گیری در این پژوهش به صورت تصادفی خوشه ای تک مرحله ای صورت گرفت. به این صورت که از بین مدارس دخترانه مقطع متوسطه اسلامشهر ۱ دبیرستان انتخاب و پس ازاجرای پرسشنامه پرسشنامه خود کار آمدی عمومی شرر و همکاران در بین آنها ۳۰ نفر از افرادی کهنمره پایین تر از میانگین در این آزمون گرفتند به صورت تصادفی انتخاب و به صورت تصادفی در ۲ گروه آزمایش و کنترل ۱۵نفری جایگزین شدند. سپس برنامه آموزش کنترل خشم به شیوه شناختی –رفتاری به مدت ۹ جلسه بدون تداخل با برنامه درسیدر مورد گروه آزمایش اجرا شد.گروه کنترل در فهرست انتظار قرارداده شد و بعد از اتمام جلسات گروه آزمایش و اتمام ارزیابی هردو گروه مورد مداخله قرار گرفت.دادههای حاصل با استفاده از نرم افزار spss16 و با روش تحلیل کوواریانس مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج پژوهش نشان داد که آموزش کنترل خشم بر خود کار آمدی در ابعاد میل به آغاز گری رفتار و پافشاری در انجام تکالیف موثر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.