بررسی میزان تاثیر ویدئوی «تغییرشکل» بین ایرانیان، هندی ها و مالزیایی ها (مطالعه موردی تاثیر سواد رسانه ای بر تصویر زیبایی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر ویدئوی «تغییرشکل» بین ایرانیان، هندی ها و مالزیایی ها (مطالعه موردی تاثیر سواد رسانه ای بر تصویر زیبایی) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر ویدئوی «تغییرشکل» بین ایرانیان، هندی ها و مالزیایی ها (مطالعه موردی تاثیر سواد رسانه ای بر تصویر زیبایی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر ویدئوی «تغییرشکل» بین ایرانیان، هندی ها و مالزیایی ها (مطالعه موردی تاثیر سواد رسانه ای بر تصویر زیبایی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر ویدئوی «تغییرشکل» بین ایرانیان، هندی ها و مالزیایی ها (مطالعه موردی تاثیر سواد رسانه ای بر تصویر زیبایی) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در دنیای امروز و با فراگیر شدن هر چه بیشتر رسانه ها، این ابزار ارتباطی به حائلی مابین مخاطب و تصویر او از واقعیت تبدیلشده و تاثیر فراگیری بر «تصویر از واقعیت» می گذارند؛ به شکلی که می توان از واقعیت جدیدی تحت عنوان «واقعیت دستکاری شده توسط رسانه» سخن گفت. در واقع رسانه ها با ابزارهای ویرایشی تکنولوژیک تصاویر غیر واقعی از واقعیت موجود به مخاطبین خود می دهند.در سوی دیگر نهاد ها و سازمان ها در تلاشند تا با همه گیر کردن آموزشهای رسانه ای لازم به مخاطبان و همه گیر کر «سواد رسانه ای» جلوی خنثی بودن مخاطب در برابر تصویر رسانه ای از ایده آل ها در واقعیت را بگیرد یا به تعبیر دقیق تر برخورد مخاطب با تصویر رسانه را آگاهانه کند.در این مسیر برای آموزش های عمومی درباره مفهوم سواد رسانه ای از رسانه های جمعی و غالبا جایگزین استفاده شود. اینتحقیق در نظر دارد که با مطالعه موردی تاثیر سواد رسانه ای بر تصویر زیبایی، به بررسی تاثیر ویدئوی «تغییر شکل» به عنوان نمونه ای از آموزش «سواد رسانه ای» در سه جامعه ایران، هند و مالزی بپردازد. به این منظور مخاطبینی از کشورهای ایران مالزی و هند با استفاده از روش «گلوله برفی» انتخاب شده و به مقایسه تصویر آن ها از زیبایی قبل و بعد از دیدن این ویدئو می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.