بررسی مقایسه ای مهم ترین عناصر تعلیم و تربیت در میان اعضای هیأت علمی حوزه و دانشگاه (مطالعه موردی : مدرسه علمیه معصومیه قم و دانشگاه قم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای مهم ترین عناصر تعلیم و تربیت در میان اعضای هیأت علمی حوزه و دانشگاه (مطالعه موردی : مدرسه علمیه معصومیه قم و دانشگاه قم) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای مهم ترین عناصر تعلیم و تربیت در میان اعضای هیأت علمی حوزه و دانشگاه (مطالعه موردی : مدرسه علمیه معصومیه قم و دانشگاه قم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای مهم ترین عناصر تعلیم و تربیت در میان اعضای هیأت علمی حوزه و دانشگاه (مطالعه موردی : مدرسه علمیه معصومیه قم و دانشگاه قم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای مهم ترین عناصر تعلیم و تربیت در میان اعضای هیأت علمی حوزه و دانشگاه (مطالعه موردی : مدرسه علمیه معصومیه قم و دانشگاه قم) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، بررسی مقایسهای مهمترین عناصر تعلیم و تربیت در میان اعضای هیئت علمی حوزه علمیه و دانشگاه در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ می باشد. این پژوهش از نوع تحقیقات کاربردی است و با توجه به ماهیت موضوع و اهداف پژوهش توصیفی- مقایسه ای می باشد. جامعه آماری شامل کلیه اعضائ هیئت علمیمدرسه علمیه معصومیه قم مشتمل بر ۱۳۱ نفر و دانشگاه قم ۲۵۷ نفرمی باشد، که با استفاده از جدول مورگان ۶۰ نفر به عنوان نمونه از حوزه و ۱۰۰ نفر به عنوان نمونه از دانشگاه انتخاب گردیدند. ابزار اندازه گیری شامل پرسشنامه محقق ساخته عناصر تعلیم و تربیت با ضریب پایایی ۰/۹۴ می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها با روش های آماری توصیفی با کمک نرم افزار SPSS انجام شد که در این پژوهش آمار توصیفی بر اساس میانگین ، انحراف استاندارد و همچنین در آمار استنباطی از آزمون T برای دو گروه مستقل استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان میدهد بین اهداف آموزشی ، ساختارمحتوای آموزشی، موادآموزشی، گروه بندی آموزشی و فضای آموزشی تشابه وجود دارد. در مقابل بین فعالیتهای یادگیری فراگیران، راهبردهای یاددهی- یادگیری ، زمان آموزشی و ارزشیابی آموزشی تفاوت وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.