بررسی رابطه هوش های چند گانه گاردنر و خودکارآمدی با یادگیری درس ریاضی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه هوش های چند گانه گاردنر و خودکارآمدی با یادگیری درس ریاضی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه هوش های چند گانه گاردنر و خودکارآمدی با یادگیری درس ریاضی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه هوش های چند گانه گاردنر و خودکارآمدی با یادگیری درس ریاضی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه هوش های چند گانه گاردنر و خودکارآمدی با یادگیری درس ریاضی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه هوش های چند گانه گاردنر و خودکارآمدی با یادگیری درس ریاضی دانش آموزان دختر دورهدوم متوسطه شهر تهران انجام شد. روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیهدانش آموزان دختر پایه دهم (دوره دوم متوسطه) در شهر تهران است. در این پژوهش، تعیین حجم نمونه بر اساس جدول مورگانصورت گرفت که با توجه به تعداد دانش آموزان پایه دهم و با در نظر گرفتن امکان ریزش در حجم نمونه، ۴۰۰ دانش آموز بهعنوان نمونه در نظر گرفته شد . از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای جهت انتخاب این افراد استفاده شد. پرسشنامههوش چندگانه گاردنر و پرسشنامه خودکارآمدی ریاضی موسوی (۱۳۹۰) توسط دانش آموزان تکمیل و نمره درس ریاضی آن ها درنیمسال اول ۹۴-۱۳۹۳ به عنوان ملاک یادگیری ریاضی در نظر گرفته شد. نتایج بدست آمده از همبستگی پیرسون نشان داد که رابطه معنی دار و مثبت بین هوش دیداری-فضایی، هوش کلامی-زبانی، هوش منطقی-ریاضی، هوش موسیقایی، هوش بین فردی، هوش درون فردی و خودکارآمدی با یادگیری ریاضی دانش آموزان وجود دارد. همچنین در پژوهش حاضر رابطه معنی داری بینهوش بدنی-جنبشی و هوش طبیعت گرایانه با یادگیری ریاضی دانش آموزان بدست نیامد. نتایج تحلیل رگرسیون نیز نشان داد کههوش منطقی- ریاضی با =۰/۳۵ بیشترین تاثیر را بر یادگیری ریاضی دانش آموزان دارد. یافته نشان می دهد که یادگیری ریاضی دانش آموزان تا حد زیادی به هوش های چندگانه و خودکارآمدی آن ها بستگی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.