بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برتولید تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برتولید تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برتولید تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برتولید تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل برتولید تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش، بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر تولید تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلابه اختلال کم توجهی – بیش فعالی می باشد. در این پژوهش نیمه تجربی، جامعه ی آماری کلیه ی دانش آموزان پسر مبتلا بهاختلال کم توجهی – بیش فعالی شهرستان شهرضا که در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۴ در مدارس عادی ابتداییمشغول به تحصیل بودند می باشد. ۳۰ دانش آموز دارای اختلال کم توجهی-بیش فعالی با میانگین سنی (۱۱ سال) با روشنمونه گیری خوشه گیری چند مرحله ای انتخاب شدند. برای تشخیص دانش آموزان دارای اختلال کم توجهی – بیش فعالی ازپرسشنامه کانرز فرم والد و معلم و برای بررسی تولید تحصیلی و کنترل تکانه از پرسشنامه مقیاس درجه بندی عملکرد تحصیلی (APRS) استفاده شد. تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس به وسیله آزموون تحلیل کواریانس یک متغیره صورت گرفت. بین دو گروه آزمایش و کنترل درتولید تحصیلی و کنترل تکانه پس از آموزش یادگیری مستقل تفاوت معنادار وجود داشت (P<0/001)، میزان تولید تحصیلی و کنترل تکانه در گوروه آزمایش پوس از آموزش یادگیری مستقل افزایش یافت. یافته ها نشان می دهد که می توان از روش یادگیری مستقل برای بهبود تولید تحویلی و کنترل تکانه دانش آموزان دارای اختلال کم توجهی-بیش فعالی استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.