ارزیابی برنامه معلم پژوهنده با استفاده از الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) در آموزش و پرورش استان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
21 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی برنامه معلم پژوهنده با استفاده از الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) در آموزش و پرورش استان ایلام دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی برنامه معلم پژوهنده با استفاده از الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) در آموزش و پرورش استان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی برنامه معلم پژوهنده با استفاده از الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) در آموزش و پرورش استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی برنامه معلم پژوهنده با استفاده از الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) در آموزش و پرورش استان ایلام :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف ارزیابی برنامه معلم پژوهنده در سازمان آموزش و پرورش استان ایلام با استفاده از الگوی ارزیابی سیپ (CIPP) انجام شده است . نوع پژوهش کاربردی و روش آن توصیفی پیمایشی بود. جامعه آماری مورد پژوهش شامل ۲ نفر کارکنان گروه تحقیقات و پژوهش سازمان ، ۱۴ نفر رابطین به تعداد ۱۴ منطقه و شهرستان و تعداد ۱۱۵ نفر معلم پژوهنده کهمجموعاً ۱۳۱ نفر بودند وبه دلیل محدودیت جامعه با استفاده از روش سرشماری کل جامعه به عنوان نمونه آماری در نظر گرفتهشدندو تعداد ۱۱۵ پرسشنامه دریافت گردید. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه باز پاسخ محقق ساخته بر اساس رویکردسیستمی سیپ (CIPP) بود. برای روایی ابزار از روش همبستگی پیرسون و برای پایایی آن نیزاز روش های آلفای کرونباخ و تنصیف استفاده شد .به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روشهای آمار توصیفی مانند جدول فراوانی و درصد و نمودار ستونی، میانگین، انحراف معیارو آمار استنباطی شامل: آزمون برازش نکویی خی دو، تی تک نمونه ای، رتبه بندی فریدمن، آزمون تیمستقل استفاده شد.نتایج آمار توصیفی در خصوص کیفیت این برنامه نشان داد: عوامل زمینه، حد متوسط بیشترین فراوانی،عوامل دروندادی، حد کم بیشترین فراوانی ، عوامل فرایندی، حدزیاد بیشترین فراوانی و عوامل بروندادی، حد متوسط بیشترینفراوانی را کسب نمودند . در آمار استنباطی با اطمینان ۹۵ % نتایج رتبه بندی فریدمن نشان داد که از دیدگاه معلمان پژوهنده، کیفیت عوامل فرایندی با میانگین ۳/۰۰ (مطلوبیت نسبتاً خوب) بالاترین رتبه، عوامل زمینه ای (۲/۶۸)؛ (مطلوبیت خوب) رتبه دوم، عوامل بروندادی (۲/۶۶)؛ (مطلوبیت خوب) رتبه سوم و عوامل دروندادی (۱/۶۶) کمترین کیفیت را در برنامه های معلم پژوهنده در استان به خود اختصاص دادند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.