مدیریت استراتژیک فرهنگی با ابزار کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه دبیرخانه شوراهای اجتماعی محلات مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت استراتژیک فرهنگی با ابزار کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه دبیرخانه شوراهای اجتماعی محلات مشهد دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت استراتژیک فرهنگی با ابزار کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه دبیرخانه شوراهای اجتماعی محلات مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت استراتژیک فرهنگی با ابزار کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه دبیرخانه شوراهای اجتماعی محلات مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت استراتژیک فرهنگی با ابزار کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه دبیرخانه شوراهای اجتماعی محلات مشهد :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

سازمانهای امروزی در محیطهای بسیار متغیر و پیچیده داخلی و بینالمللی با چالشهای عدیدهای ازجمله فشار برای شفافیت و پاسخگویی بیشتر، منابع مالی محدود و در حال اتمام، افزایش وظایف وفعالیتها، تغییرات پر سرعت فناوری و هجوم راهحلهای مدیریتی متفاوت برای بهبود وضعیت سازمانها مواجهاند. هدف این تحقیق، طراحی و تبیین الگوی استراتژی فرهنگی مناسب با رویکرد کارت امتیازی متوازن ) BSC ( برای دبیرخانه شوراهای اجتماعی محلات مشهد است که در آن، به متغیرها، وزن و اهمیت هر یک، مدل یکپارچه، پیشنهادهای اجرایی و … پرداخته خواهد شد. در این پژوهش ابتدا با استفاده از مطالعه ادبیات موضوع مطالعه شده با تعدادی از کارشناسان فرهنگی و اجتماعی مناطق شهرداری مشهد و برخی خبرگان فرهنگی دیگر، مصاحبه حضوری و یا تلفنی صورت گرفت و از آنان درمورد شاخصهای مدنظر آنان برای استفاده از مدل نهایی و همچنین ضریب آن و برخی نکات دیگر پرسیده شد، سپس با استفاده از تحلیل محتوا مهمترین شاخصها که دارای بیشترین تأثیر بودهاند، انتخابشدند و سپس آن شاخصها در قالب پرسشنامه از کارکنان دبیرخانه، کارشناسان مناطق مختلف ۳۱ گانه شهرداری و برخی فعالان فرهنگی مرتبط در خارج از مجموعه پخش و توزیع شد. به عبارتی، ابزار مهمجمعآوری دادهها در این مطالعه پرسشنامه همراه با مصاحبه بوده است و درنهایت مدل پیشنهادی در قالب مدل BSC در ۴ حوزه مالی، مشتری، رشد و یادگیری، فرآیندهای داخلی ارائهشده است.- بهطورکلی، ۲۲ پارامتر نهایی و وزن ۳۳۱ به دست آمد که وزن دیدگاه مالی ۲۱ نمره دیدگاه مشتری ۱۱ نمره دیدگاه فرآیندهای داخلی ۲۱ نمره و دیدگاه یادگیری و رشد ۴۱ نمره بهدستآمده است که نشانگر – اهمیت بیشتر وجه یادگیری و رشد و بهنوعی توانمندسازی نیروی انسانی توجه دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.