اثربخشی آموزش گروهی درمان مبتنی برتعهدوپذیرش ACT درافزیاش ذهن آگاهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش گروهی درمان مبتنی برتعهدوپذیرش ACT درافزیاش ذهن آگاهی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش گروهی درمان مبتنی برتعهدوپذیرش ACT درافزیاش ذهن آگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش گروهی درمان مبتنی برتعهدوپذیرش ACT درافزیاش ذهن آگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش گروهی درمان مبتنی برتعهدوپذیرش ACT درافزیاش ذهن آگاهی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضربررسی اثربخشی آموزش گروهی درمان مبتنی برتعهد و پذیرش ACT درافزایش ذهن اگاهی می باشد دراین پژوهش ازروش طرح شبه ازمایشی پیش ازمون – پس ازمون باگروه کنترل استفاده شد دراین مطالعه ۱۰۰نفر ازدانش اموزان دخترمقطع متوسطه دوم که درسال تحصیلی ۹۳-۹۴ درمدارس شهرستان مریوان مشغول به تحصیل بودند بصورت نمونه گیری دردسترس انتخاب شدند ابزار مورداستفاده پرسشنامه FFMQ بود ازبین افرادی که دراین پرسشنامه نمره پایین کسب کردند ۴۰نفر به صورت تصادفی دردوگروه ازمایش و گروه کنترل گماشته شدند گروه ازمایش طی یک دوره دوماهه به مدت ۱۲ جلسه دوجلسه درهفته و هرجلسه به مدت ۴۵ دقیقه درمعرض متغیرمستقل اموزش گروهی درمان مبتنی برتعهدوپذیرش قرارگرفتند برای ازمون فرضیه های پژوهش ازازمون تحلیل کوواریانس و امارتوصیفی استفاده شد نتایج تحلیل کوواریانس برروی نمره های پیش ازمون – پس ازمون نشان داد که بین گروه های اموزشی گروهی درمان مبتنی برتعهد و پذیرش و کنترل درمتغیر ذهن آگاهی تفاوت معنی داری وجود دارد p=/009 براساس یافته ها میتوان نتیجه گرفت که اموزش گروهی درمان مبتنی برتعهد و پذیرش برافزایش ذهن آگاهی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم موثر بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.