شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار بر موفقیت فروش اینترنتی شرکت سایپا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار بر موفقیت فروش اینترنتی شرکت سایپا دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار بر موفقیت فروش اینترنتی شرکت سایپا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار بر موفقیت فروش اینترنتی شرکت سایپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار بر موفقیت فروش اینترنتی شرکت سایپا :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای اثرگذار بر موفقیت فروش اینترنتی شرکت سایپا می باشد. این تحقیق به روش توصیفی- تحلیلی و با استفاده از مطالعات میدانی انجام گرفت. جامعه آماری، دو گروه خبرگان در حوزه مدیریت و بازاریابی و همچنین مشتریان شرکت سایپا که در مجموع ۲۲۲ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات در این تحقیق، پرسشنامه ای بر اساس مدل یانگ ۲۲۲۰ بوده است که در شش بعد تهیه گردید. برای پایایی سوالات، تعداد ۲۲ پرسشنامه در بین نمونه آماری توزیع شد و با استفاده از ضرب آلفای کرونباخ مقدار پایایی آن برای کل پرسشنامه ۰/۹۳ بدست آمد. پس از آن، تجزیه و تحلیل توصیفی و استنباطی یافته ها با استفاده از آزمون تحلیل واریانس فریدمن و نرم افزارSpssانجام شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.