تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر سپردهگذاری در بانک ها براساس مدل معادلات ساختاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر سپردهگذاری در بانک ها براساس مدل معادلات ساختاری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر سپردهگذاری در بانک ها براساس مدل معادلات ساختاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر سپردهگذاری در بانک ها براساس مدل معادلات ساختاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر سپردهگذاری در بانک ها براساس مدل معادلات ساختاری :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

از دیر باز تبلیغات تلویزیونی از طریق آگهی های منطقی –توصیفی، آگهی های احساسی-عاطفه برانگیز و آگهی های منطقی احساسی شهروندان جامعه را مورد هدف قرا داده است. تبلیغات در حوزه های مختلف، موجبشناساندن محصول و در نهایت فروش محصول یا ارایه خدمات را به دنبال داشته است. پژوهش حاضر با هدف ارزیابی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر سپردهگذاری در بانک سپه شهر اصفهان انجام یافته است و به دنبالشناسایی تأثیرات آگهی های منطقی –توصیفی، آگهی های احساسی-عاطفه برانگیز و آگهی های منطقی احساسی بر سپرده گذاری در بانک می باشد. روش پژوهش، توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی است و در تدوین مبانی نظری تحقیق از روش اسنادی و کتابخانه ای و در جمع آوری داده های آماری از روش میدانی استفده شده است. جامعه آماری، مشتریان بانک سپه شهر اصفهان می باشد و از نمونه ۵۷۳ نفری بر اساس فرمول کوکران و سطح اطمینان ۵۳ % استفاده گردید که به صورت خوشه ای تصادفی انتخاب شده اند. ابزار جمع آوری داده های آماری پرسشنامه متشکل از ۲۱ سوال است که روایی آن با روش های محتوایی و تحلیل عاملی و پایایی آن با استفاده از شاخص آلفای کرونباخ با میزان۰/۸۷ تائید شده است. داده های جمع آوری شده در محیط نرم افزارهای LISREL و ۸.۱ SPSS21 در دو سطح توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در آزمون فرضیه های پژوهش از مدل معادلات ساختاری استفاده شد و نتایج نشان داد که،فرضیه های پژوهش مورد تایید قرار گرفته و می توان گفت، تبلیغات تلویزیونی شامل )آگهی های منطقی – توضیحی، آگهی های احساسی – عاطفه برانگیز، آگهی های منطقی – احساسی( بر سپردهگذاری در بانک سپه شهر اصفهان موثر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.