بررسی و شناسایی عوامل موثر بر ارزش گذاری برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و شناسایی عوامل موثر بر ارزش گذاری برند دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و شناسایی عوامل موثر بر ارزش گذاری برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و شناسایی عوامل موثر بر ارزش گذاری برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و شناسایی عوامل موثر بر ارزش گذاری برند :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

برند از مهمترین عناصر بازاریابی و تصویری است که سازمان یا شرکت را با همه ابعادش معرفی میکند.در واقع برند نشانه متمایز کننده شرکت از رقبا و همچنین معرف کالا و خدمات تولید شده توسط شرکت میباشد.برند ها نوعی خاص از دارایی نامشهودندکه تاثیر بسزایی در انتخاب مشتریان و سرمایه گذاری انها دارند و در واقع نشاندهنده بقا و دوام شرکتند.لذا هدف از این مقاله بررسی نیروهای موثر بر ارزش گذاری برند درمحیط رقابتی امروز که پر از چالش میباشد است.در این بررسی نشان داده شده که ارزش فراهم شده توسط ارائه دهندگان تا چه حد در ایجاد و پرورش روابط با مشتری و تحلیل رقبا و ورود به بازارمیتواند موثر باشد.در ادبیات مطالعه شده ارتباط بالای نیروی فروش در ساخت و ساز و تقویت و نگهداری نام تجاری ،ارزشمند نشان داده شده و همچنین اگاهی از برند تاثیری مثبت در اعتماد به ان را دارد که ادراک مصرف کننده میتواند نقش کلیدی در این زمینه را ایفا کند.همچنین ارتقا فعالیتهای برند توسط روابط گرایش بازاریابی ، که با اضافه کردن هویت و ارزش به برند میتواند اعتماد و وفاداری مشتری را به عنوان یک خروجی از ارزش گذاری برند نشان دهد را به تصویر کشیده ایم.که در نهایت تمام اینها میتوانند اعتماد و رضایت و وفاداری مشتری را به ارمغان بیاورند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.