بررسی رابطه ی بین وفاداری مشتری و اثر بخشی سازمانی مطالعه موردی کارخانه روغن نباتی کرمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه ی بین وفاداری مشتری و اثر بخشی سازمانی مطالعه موردی کارخانه روغن نباتی کرمان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه ی بین وفاداری مشتری و اثر بخشی سازمانی مطالعه موردی کارخانه روغن نباتی کرمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی بین وفاداری مشتری و اثر بخشی سازمانی مطالعه موردی کارخانه روغن نباتی کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه ی بین وفاداری مشتری و اثر بخشی سازمانی مطالعه موردی کارخانه روغن نباتی کرمان :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ی وفاداری مشتری و اثر بخشی سازمانی ) مطالعه موردی کارخانه روغن نباتی( انجام شد. جامعه آماری این پژوهش مردم شهر کرمان بودند . از این جامعه ۶۷۳ نفر با استفاده از فرمول کوکران انتخاب شدند و بهپرسش های پرسشنامه ی پارسونز و پرسشنامه ی وفاداری مشتری پاسخ دادند . داده ها با استفاده از روش های آمار توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل شدند . نتایج نشان داد که با افزایش وفاداری مشتری اثر بخشی سازمانی افزایش پیدا می کند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.