بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق، بررسی اثرات رفتار شهروندی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظرنحوه جمع آوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی وهمبستگی می باشد. جامعه آماری در این تحقیق، شامل ۰۹۱ نفر از اساتید دانشگاه رازی و ۵۳۲ نفر از اساتید دانشگاه کربلا است، که از بین آنها با استفاده از جدول مورگان نمونه ای به حجم ۵۷۳ نفر ) ۰۵۷ نفر از اساتید دانشگاه رازی و ۰۴۱ نفر از اساتید دانشگاه کربلا( به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات در این تحقیق، شامل دو پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی پودساکف و همکاران) ۰۹۹۱ ( و کارآفرینی سازمانی مارگریت هیل) ۵۱۱۳ ( می باشد. ابزارهای مورد استفاده در این تحقیق، استاندارد می باشند و روایی آنها مورد تائید قرار گرفته است. به منظور بررسی پایایی ابزار تحقیق از آلفای کرونباخ بهره گرفته شد )ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی ۰/۷۸ ووپرسشنامه کارآفرینی سازمانی ۰/۹۳ و بیانگر قابلیت اعتماد آنها است. پس از توزیع و جمع آوری پرسشنامه ها، داده های گردآوری شده به کمک نرم افزار آماریAmos و SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های بدست آمده از نمونه مورد مطالعه با استفاده ازروش های مختلف آمار استنباطی شامل ضریب همبستگی پیرسون، آزمونT ومدل معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفت. نتایج بدست آمده نشان داد که به جز دو متغیر جوانمردی و ادب و نزاکت، وجود رابطه معنی دار بین سایر متغیرهای رفتار شهروندی سازمانی )نوع دوستی، وجدان کاری و آداب اجتماعی( با کارآفرینی سازمانی تائید گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.