بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر ارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر ارزش ویژه برند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر ارزش ویژه برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر ارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر ارزش ویژه برند :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تبلیغات دهان به دهان، افواهی، شفاهی و … همه معانی مختلفی از واژهWOM هستند. در خصوص تاثیر تبیغات افواهی بر رفتار مصرف کننده و قصد خرید آنان تحقیقات متعددی در منابع داخلی و خارجیصورت گرفته است که تمام آنها این تاثیر را مثبت ارزیابی نموده اند. اما در مورد تاثیر تبلیغات افواهی بر ارزش ویژه برند مطالعات اندکی صورت گرفته است. هدف مقاله حاضر اندازه گیری تاثیر تبلیغات افواهی برارزش ویژه برند در بین مشتریان بانک سامان می باشد. ارزش ویژه برند بر مبنای چهار شاخص آگاهی از برند، تداعی برند، وفاداری و کیفیت ادراک شده سنجیده خواهدشد . داده ها از پرسش نامه استخراج وجامعه آماری را تمام مشتریان بانک سامان تشکیل داده اند. پرسش نامه ها به سه صورت حضوری، مصاحبه و از طریق آنلاین) ایمیل و قراردادن در سایت ها و گروه های اجتماعی( ارسال شد. آنالیز داده ها از تاثیر مثبت تبلیغات افواهی بر ارزش ویژه برند در بین مشتریان بانک سامان حکایت داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.