ارائه مدل جهت شناسایی عوامل موثر بر شعف مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل جهت شناسایی عوامل موثر بر شعف مشتریان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل جهت شناسایی عوامل موثر بر شعف مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل جهت شناسایی عوامل موثر بر شعف مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل جهت شناسایی عوامل موثر بر شعف مشتریان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

رضایت مشتری امروزه به عنوان اساس موفقیت در فضای به شدت رقابتی کسب و کار فعلی به شمار می رود. بر این اساس اهمیت رضایت و حفظ مشتری در توسعه استراتژی های بازارگرا و مشتری محور رابه هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. چرا که به دنبال افزایش کیفیت کالاها و خدمات ، رضایت مشتری به یکی از مهمترین اهداف سازمان ها بدل گردیده است. در واقع، یکی از مهمترین مسائلی است که هدفاصلی سازمان های پیشرفته و موفق می باشد؛ زیرا دستیابی به سود و پیشرفت را در گروی همین رضایت می دانند. رضایت مندی، ارزیابی و پاسخ عاطفی مصرف کننده به تجربه کلی از استفاده از یک محصول یا خدمت می باشد که اقدام به خرید را تقویت می کند. شعف، حالتی که در زمانی که وقتی خدمات دریافت شده بالاتر از حد انتظارات مشتری باشد، رخ می دهد. تحقیق حاضر در صدد شناسایی عوامل موثر بر شعف مشتری بوده و قصد دارد مدلی را بدین منظور ارائه نماید. ابعاد رضایت و شعف مشتری در این مدل با استفاده از متغیرهای سورپرایز شدن در مصرف، عدم تایید مثبت، ارزش ادراک شده، دسترسی و اعتماد، برانگیختگی، احساسات مثبت، سهولت استفاده، سودمندی ارائه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.