شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد توسعه محصول جدید با رویکرد AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد توسعه محصول جدید با رویکرد AHP دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد توسعه محصول جدید با رویکرد AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد توسعه محصول جدید با رویکرد AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد توسعه محصول جدید با رویکرد AHP :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

یکی از مقولات و موضوعات مهم برای مدیران و مالکان شرکت های تولیدی موفقیت در ارائه محصول جدید به بازارهای هدف می باشدزیرا که بازار محصولات به شدت در حال رقابتی شدن بوده و دوره عمر محصولات با تأثیر نیروهای محیطی در حال افول می باشد،در اینپژوهش سعی بر آن شده است که به شناسائی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر عملکرد توسعه محصول جدید ۱در صنعت سازه هایآماده(مصالح ساختمانی) پرداخته شود. موضوع این تحقیق، شناسائی و رتبه بندی عوامل موثر بر عملکرد توسعه محصول جدید بوده است.این تحقیق به روشAHP انجام شده است و از نظر خبرگان صنعت مصالح ساختمانی عوامل مورد نظر بررسی شده اند. این مقاله طبق مدل کار شده چهار عوامل مربوط به مدیریت و استراتژی، محصول و فرآیند، تمرکز بر مشتری و اطلاعات ، و عوامل مالی مورد بررسی قرار گرفتند. بعد از تجزیه و تحلیل داد ها در امتیاز دهی و اولویت بندی عوامل تمرکز بر مشتری و اطلاعات ،عوامل مالی، مدیریت و استراتژی و محصول و فرایند تولید رتبه اول تا چهارم اهمیت را کسب نمودند در آخر نیز پیشنهاداتی مطرح گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.