ضرورت ادغام آموزش های فعال زیست محیطی در آموزش های مهندسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ضرورت ادغام آموزش های فعال زیست محیطی در آموزش های مهندسی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ضرورت ادغام آموزش های فعال زیست محیطی در آموزش های مهندسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ضرورت ادغام آموزش های فعال زیست محیطی در آموزش های مهندسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ضرورت ادغام آموزش های فعال زیست محیطی در آموزش های مهندسی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

لئو تولستوی اندیشمند بزرگ روس (۱۸۲۸-۱۹۱۰) می گوید: اساسی ترین و سخت ترین مسئله دوست داشتن زندگی است. دوست داشتن زندگی حتی وقتی که رنج می بریم، زیرا زندگی همه چیز است. اگر از سقراط حکیم استعانت بگیریم که فرمود: من تنها یک چیز می دانم و آن این کههیچ نمی دانم. پژوهشگر این مقاله در صدد است تنها توجه مخاطبان را در پیشگری از تهدید زندگی به فاجعه جلب نماید. چرا که سال هاست برنامه ریزان استراتژیست اظهار می دارند اگر روند تخریب محیط زیست ادامه یابد چند دهه ی دیگر زندگی از کره زمین، این تنها قایق قابل زیست، رخت بر خواهد بست. به راستی حال کره ی زمین خوب نیست و به قول افلاطون: the whole is well, The part can never be well unless ملاحظه می فرماینید چه در ایران و چه در جهان با مسئله ای حیاتی مواجه هستیم و از آنجا که یادگیری حیاتی انسانی است. بشریت پس از اصلاح ساختارها و نیز پس از آنکه نهادها کار خود را دقیق و درست انجام دادند. در اقدامات پیشگیرانه چیزی جز آموزش در اختیار ندارد. یادآور می شود در سال های اخیر یونسکو متولی امر آموزش جهان یادگیری مادام العمر را جایگزین آموزش مادام العمر نموده است. چرا که در نظریات جدید دانش ساختنی است و نه انتقال دادنی و قهرمان میدان یادگیری یادگیرنده است. از این رو پژوهشگر قصد دارد در این مقاله ی تحلیلی- انتقادی اشاراتی به پیامدهای غلفت از آموزش فعال در نظام های آموزشی برخی جوامع انسانی نیز داشته باشد. در این مقاله ی تحلیلی- انتقادی با بهره گیری از روش کیفی و مصاحبه ی عمیق با هفت تن از صاحب نظران فعال در حوزه ی محیط زیست با استفاده از تکنیک دلفی پیشنهادات احیا کنندگان محیط زیست را در اختیار مخاطبان قرار خواهیم داد. تمام پروژه های عمرانی موضفند مسئول H.S.E داشته باشند که اخیراً به H.S.E.Q تبدیل شده است و پژوهشگر به مدت دو سال افتخار طراحی این برنامه را برای پروژه آزادراه قزوین- رشت در کارنامه ی خود دارد. اگر به نقطه ای رسیده این که حفظ محیط زیست که برای همگان است، مسئولیت همگان نیز هست. جز بهره مندی از روش های فعال آموزشی راهی پیش رو نداریم و اگر ضرورت ادغام آموزش های اثربخش در آموزش های مهندسی در دستور کار برنامه ریزان قرار نگیرد. شاهد تخریب روز افزون محیط زیست مام وطن خواهیم بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.