تبدیل روش آموزش دانشکده مهندسی مکانیک به روش آموزش مبتنی بر ستانده (خروجی- محور) بر اساس داده های ارزیابی درونی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبدیل روش آموزش دانشکده مهندسی مکانیک به روش آموزش مبتنی بر ستانده (خروجی- محور) بر اساس داده های ارزیابی درونی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبدیل روش آموزش دانشکده مهندسی مکانیک به روش آموزش مبتنی بر ستانده (خروجی- محور) بر اساس داده های ارزیابی درونی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبدیل روش آموزش دانشکده مهندسی مکانیک به روش آموزش مبتنی بر ستانده (خروجی- محور) بر اساس داده های ارزیابی درونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبدیل روش آموزش دانشکده مهندسی مکانیک به روش آموزش مبتنی بر ستانده (خروجی- محور) بر اساس داده های ارزیابی درونی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
نظام آموزشی و برنامه درسی رشته های مختلف دانشگاهی در ایران از زمان انقلاب فرهنگی تاکنون مورد بازبینی اساسی قرار نگرفته است. با توجه به پیشرفت های وسیع علمی و صنعتی لازم است روش های آموزشی و اهداف برنامه درسی در دانشگاه های کشور با شیوه های جدید مورد اجرا در دنیا مقایسه و همسان شود. در این مقاله روش آموزش مبتنی بر ستانده که تأکید آن بر ارتقای کیفیت دانش آموختگان با توجه به نیازهای جامعه می باشد. به صورت کاربردی و قدم به قدم در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف تشریح می شود و در پایان مراحل ارزشیابی لازم جهت ارزیابی میزان تحقق دستاوردها و اهداف آموزشی توضیح داده می شود. برای تعریف اهداف برنامه و تعیین خصوصیات یک دانش آموخته ایده آل مهندسی مکانیک از خروجی های ارزیابی درونی دانشده استفاده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.