پارادایم آموزشی پست مدرن و ضرورت تغییر در آموزش مهندسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پارادایم آموزشی پست مدرن و ضرورت تغییر در آموزش مهندسی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پارادایم آموزشی پست مدرن و ضرورت تغییر در آموزش مهندسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پارادایم آموزشی پست مدرن و ضرورت تغییر در آموزش مهندسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پارادایم آموزشی پست مدرن و ضرورت تغییر در آموزش مهندسی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف مقاله این است که مشخص کند تا چه اندازه تغییرات آموزشی پست مدرن در آموزش مهندسی ایران منعکس شده است. از طریق پرسشنامه نظر ۳۷۶ نفر از دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی رشته های مهندسی دانشگاه های دولتی، آزاد اسلامی و پیام نور یزد دریافت شد. نتایج نشان داد که آموزش مهندسی از فلسفه اثبات گرایی و رویکرد روان شناسی رفتارگرایی تأثیر پذیرفته است. آموزش در این رشته ها بر توسعه ذهنی تمرکز دارد و وابسته به انتقال دانش است. همکاری دانشگاه و صنعت جنبه کاکربردی ندارد. اعضای هیئت علمی از روش ها و فنون آموزشی جدید استفاده چندانی نمی کنند. جنبه های روانی و هیجانی دانشجویان در آموزش مهندسی مورد توجه قرار نمی گیرد. آموزش مهندسی هنوز مبتنی بر پارادایم عصر صنعتی است و دانشجویان مهندسی از صلاحیت های مورد نیاز مهندسان عصر پست مدرن فاصله دارند. لذا تغییر و اصلاح آموزش مهندسی ضرورتی اجتناب ناپذیر است؛ برای این منظور باید در آموزش مهندسی بر استفاده از فناوری اطلاعات، افزایش درس های زبان انگلیسی، حل مسائل اجتماعی و ارتباط رشته های مختلف با یکدیگر تأکید شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.