بررسی وضعیت تدریس و یادگیری اثربخش در رشته های فنی و مهندسی دانشگاه گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت تدریس و یادگیری اثربخش در رشته های فنی و مهندسی دانشگاه گیلان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت تدریس و یادگیری اثربخش در رشته های فنی و مهندسی دانشگاه گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت تدریس و یادگیری اثربخش در رشته های فنی و مهندسی دانشگاه گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت تدریس و یادگیری اثربخش در رشته های فنی و مهندسی دانشگاه گیلان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در تحقیق حاضر الگوهای تدریس مطلوب با توجه به نظرات دانشجویان در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه گیلان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. در ابتدا از طریق مصاحبه با ۴۰ نفر از دانشجویان سال اول مصاحبه به عمل آمد تا نظرات خود را در مورد تدریس مطلوب بیان کنند. سپس از جامعه ۳۰۰۰ نفری دانشکده فنی مهندسی دانشجویان دانشگاه گیلان از ۳۷۹ دانشجو از طریق نمونه گیری طبقه ای بر اساس جدول کرجسی و مورگان (۱۹۷۰) خواسته شد که از طریق پاسخ دادن به پرسشنامه مربوطه عوامل مؤثر بر تدریس مطلوب را از لحاظ (الف) اصلی بودن (ب) فرعی بودن رتبه بندی نمایند. همچنین تفاوت های موجود بین تدریس مهم بودن و ویژه بودن برای کل نمونه و گروه های مختلف دانشکده فنی و مهندسی مورد توجه قرار گرفت. بر اساس نتایج تحقیق دیدگاه های آنها با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات، دارای تفاوت هایی بودند اما در مجموع گروه های مورد بررسی نظرات مشابهی داشتند. رتبه بندی ها در تحلیل عامل نیز مشخص کرد که الگوی تدریس مطلوب بر اساس دو عامل کلی یادگیری محور و تدریس محور مورد توجه قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.