بررسی میزان بروز اصل نابرابری مثلثی در شیوه ی یاددهی و یادگیری سواد انگلیسی مبتنی بر بازی به دانشجویان مهندسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان بروز اصل نابرابری مثلثی در شیوه ی یاددهی و یادگیری سواد انگلیسی مبتنی بر بازی به دانشجویان مهندسی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان بروز اصل نابرابری مثلثی در شیوه ی یاددهی و یادگیری سواد انگلیسی مبتنی بر بازی به دانشجویان مهندسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان بروز اصل نابرابری مثلثی در شیوه ی یاددهی و یادگیری سواد انگلیسی مبتنی بر بازی به دانشجویان مهندسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان بروز اصل نابرابری مثلثی در شیوه ی یاددهی و یادگیری سواد انگلیسی مبتنی بر بازی به دانشجویان مهندسی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر میزان بسط پذیری اصل نابرابری مثلثی را در ترویج نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه در آموزش زیان انگلیسی به دانشجویان مهندسی مورد بررسی قرار داد. در این راستا، محتوای کتاب زبان فنی و مهندسی در قالب بازی برای عرضه بر روی تلفن همراه طراحی شد. با کاربرد چارچوب پژوهش سه بعدی، ۱۳۶ دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان به شیوه ی گزینش مبتنی بر هدف انتخاب شدند تا سواد انگلیسی را در شیوه ی یادگیری ترکیبی مبتنی بر بازی فراگیرند عمل کرد بهتر آزمودنی ها در بافت آشنای بازی بومی و نگرش مساعد آنها به تمرین در این بافت، همگی از یادگیری، سواد انگلیسی به کمک بازی به عنوان مصداق بارزی از اصل نابرابری مثلثی حکایت دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.