ارزیابی نقش آموزش مهندسی در بهبود کیفیت آموزش مهندسی عمران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی نقش آموزش مهندسی در بهبود کیفیت آموزش مهندسی عمران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی نقش آموزش مهندسی در بهبود کیفیت آموزش مهندسی عمران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی نقش آموزش مهندسی در بهبود کیفیت آموزش مهندسی عمران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی نقش آموزش مهندسی در بهبود کیفیت آموزش مهندسی عمران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

دانشجویان سرمایه های انسانی جامعه برای رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و صنعتی هستند. در این میان، نقش دانشگاه به عنوان محیط اصلی رشد و اعضای هیئت علمی برای ایجاد انگیزه و هدایت دانشجویان در طول مسیر سازندگی آنها غیرقابل انکار است. دانشگاه در کنار اعضای هیئت علمی و دانشجویان سه رکن اصلی سیستم آموزش مهندسی را تشکیل می دهند. اگرچه ممکن است دانشجویان بدون وجود بستر و انگیزه مناسب مسیر تعالی و رشد را بر اساس تلاش و استعداد خود کسب کنند، اما دانشگاه و اعضای هیئت علمی پویا قطعاً مسیر تعالی فکری و حرفه ای دانشجو را هموار و استعدادهای دست نخورده را متبلور می سازد. دانشجویان نه تنها ذینفعان بلکه محصولات اصلی این سیستم آموزشی هستند. آنها وظیفه حفظ و نگهداری جامعه را در آینده بر عهده خواهند داشت و به همین دلیل لازم است تلاش بسزایی در راستای تربیت و هدایت این سرمایه ها اختصاص داده شود. دانشگاه نه تنها بستری برای آموزش، بلکه مهد پرورش دانشجویان نیز هست. مدیریت کیفیت آموزش و پرورش دانشجویان می تواند در ایجاد و توسعه و بهبود نیروهای محرک و الگوسازی برای تربیت نسل جوان جامعه راهگشا باشد. آموزش مهندسی بسترساز هرم موفقیت و ارتقاء نسل جوان است و توجه به آن برای ایجاد محیط و شرایط مناسب برای آموزش و پرورش این منابع انسانی ضروری است. هدف از این مطالعه، بررسی نقش آموزش مهندسی و بهبود آن در وضعیت کیفی آموزش، تربیتی و تحصیلی دانشجویان است. بدین منظور، تعاریف پایه مطرح در این زمینه بررسی و ارائه شده اند. سپس، عوامل مهمی که در قالب آنها کیفیت فردی و علمی یک دانشجو شکل می گیرد و در زمینه ارتقاء کیفیت آموزش و تحصیل دانشجویان مؤثرند شناسایی و رتبه بندی شده اند. بدین منظور از ابزارهای مدیریت چند معیاره (MCDM) استفاده شده است. همچنین شاخصی جهت کمی کردن نقش آموزش مهندسی در تربیت و تحصیل دانشجویان ارائه و برای تعدادی از دانشگاه های جامع و مهندسی در سطح کشور به عنوان مورد مطالعاتی پیاده سازی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.