تدوین برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه پیام نور مرکز خاش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه پیام نور مرکز خاش دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه پیام نور مرکز خاش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه پیام نور مرکز خاش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه پیام نور مرکز خاش :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی و تدوین برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه پیام نور مرکز خاش می باشد تا بر اساس این برنامه ریزی در جهت ارتقای کیفیت کلیه خدمات دانشگاه اقدام شود. جهت تهیه برنامه ریزی استراتژیک نیاز به شناسایی عوامل خارجی (فرصت ها و تهدیدها) و عوامل داخلی (نقاط قوت و نقاط ضعف) می باشد. اساتید هیئت علمی و مدعو دانشگاه پیام نور مرکز خاش به تعداد ۶۴ نفر جامعه آماری را تشکیل می دهند و حجم نمونه از جدول کرجسی مورگان بدست آمده و جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه و از ماتریس های ارزیابی عوامل خارجی و داخلی و ماتریس سوات استفاده شده اند. جمع نمرات ماتریس عوامل خارجی (فرصت ها و تهدیدها) ۲/۲۱ و جمع نمرات ماتریس عوامل داخلی (نقاط قوت و نقاط ضعف) ۲/۸۸ بدست آمده است. و بر اساس ماتریس سوات چهار استراتژی بدست آمده است. با توجه به این که جمع نمرات عوامل خارجی کمتر از ۲/۵ است، می توان نتیجه گرفت دانشگاه پیام نور مرکز خاش از فرصت ها در مقابل تهدیدها عملکرد مناسبی نداشته است. و با توجه به اینکه جمع نمرات عوامل داخلی بیشتر از ۲/۵ بدست آمده، می توان نتیجه گرفت که دانشگاه پیام نور مرکز خاش از نقاط قوت در مقابل نقاط ضعف عملکردی بهتر داشته است. در این تحقیق چهار استراتژی برای دانشگاه پیام نور مرکز خاش ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.