تحلیل محتوای کتاب مقدمات برنامه ریزی درسی بر اساس طبقه بندی بلوم در سطوح حیطه شناختی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای کتاب مقدمات برنامه ریزی درسی بر اساس طبقه بندی بلوم در سطوح حیطه شناختی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای کتاب مقدمات برنامه ریزی درسی بر اساس طبقه بندی بلوم در سطوح حیطه شناختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتاب مقدمات برنامه ریزی درسی بر اساس طبقه بندی بلوم در سطوح حیطه شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای کتاب مقدمات برنامه ریزی درسی بر اساس طبقه بندی بلوم در سطوح حیطه شناختی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

محتوای درسی یکی از اجزای مهم برنامه درسی دانشگاه پیام نور می باشد. به سبب نقش محتوای کتب درسی در برانگیختن، هدایت فعالیت هاو تسهیل یادگیری دانشجویان، این تحقیق در صدد است که محتوای کتاب مقدمات برنامه ریزی آموزشی ودرسی را در مراکز پیام نوربررسی نماید. جامعه آماری این پژوهش شامل یک جلد کتاب درسی مذکور می باشد. به منظورگردآوری داده ها براساس روش بلوم، از جدولمشخصات هدف های رفتاری استفاده گردیده است. بدین ترتیب که هدف های رفتاری کتاب مذکور پس از استخراج در جدول مذکور نوشته ومورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج مبین آن بود که تمام سطوح رفتاری حیطه شناختی بلوم در محتوای کتاب مذکور گنجانده شده، اما از نظر میزان پوشش بر روی سطوحمختلف، از توازن مناسبی برخوردار نمی باشد. مقایسه نمرات، مؤید آن است که بالاترین درصد ۶۰/۷۱ مربوط به سطح «دانش» و پایین ترین درصد ۱/۸۶ مربوط به سطح «ترکیب» می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.