تأثیر نوع دستورالعمل کانون توجه بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت در کودکان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر نوع دستورالعمل کانون توجه بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر نوع دستورالعمل کانون توجه بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت در کودکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر نوع دستورالعمل کانون توجه بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت در کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر نوع دستورالعمل کانون توجه بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت در کودکان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف: مطالعه تأثیر نوع دستورالعمل کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت در کودکان و بزرگسالان بوده است.روش: روش پژوهش حاضر نیمه تجربی می باشد. تعداد ۴۰ نفر از افراد داوطلب دانشگاهی و دبستانی شهر مشهد، بدون تأخیر در رشد و سالمبودن از لحاظ جسمانی و حرکتی، شامل کودکان ۸ تا ۱۰ ساله انتخاب شدند، که به دو دسته کانون توجه درونی و بیرونی تقسیم شدند.متغییرهای پژوهش شامل دستورالعمل کانون توجه درونی و بیرونی می باشند که بوسیله امتیازات پرتاب دارت در دو روز متاولی در آزمونهای پایه، اکتساب و یادداری اندازه گیری شدند. از آزمون کلموگروف- اسمیرنوف، آزمون تحلیل واریانس با اندازه های تکراری و روش آزمونt وابسته و آزمون تعقیبی بن فرونی استفاده شد.یافته ها: بر پایه نتایج تح یق حاضر اثرات دستورالعمل کانون توجه بیرونی و درونی بر اکتساب و یادداری کودکان مؤثر بوده است.بحث: کانون توجه بیرونی در بزرگسالان مؤثرتر از کانون توجه درونی است؛ مربیان و کاردرمانگرا بهتر است کودکان را به تمرکز توجه درونیشان برای بهبود یادگیری حرکتی راهنمایی کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.