بررسی تاثیر پارامترهای هندسی در مقاطع دایروی و چند ضلعی در میزان جذب انرژی برخورد جاذب های استوانه ای شکل درسپرهای نوین خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر پارامترهای هندسی در مقاطع دایروی و چند ضلعی در میزان جذب انرژی برخورد جاذب های استوانه ای شکل درسپرهای نوین خودرو دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر پارامترهای هندسی در مقاطع دایروی و چند ضلعی در میزان جذب انرژی برخورد جاذب های استوانه ای شکل درسپرهای نوین خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر پارامترهای هندسی در مقاطع دایروی و چند ضلعی در میزان جذب انرژی برخورد جاذب های استوانه ای شکل درسپرهای نوین خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر پارامترهای هندسی در مقاطع دایروی و چند ضلعی در میزان جذب انرژی برخورد جاذب های استوانه ای شکل درسپرهای نوین خودرو :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هر روز تصادفاتی اتفاق می افتد و سالانه ده ها هزار زخمی برجا می ماند. این ارقام بیانگر این موضوع است که بهبود ایمنی اتومبیل ها در حین تصادف امری الزامی است. سیستم سپر اتومبیل یکی از سیستمهای اصلی در اتومبیل های سواری محسوب شده و به شکلی طراحی شده اند که از آسیب فیزیکی به جلو و عقب موتور خودروها در موقعیت برخورد جلوگیری کنند. لوله های جداره نازک به خاطر سبکی ،ظرفیت بالای جذب انرژی ، طول لهیدگی زیاد و نسبت بالای جذب انرژی به وزن به عنوان یکی از کار آمد ترین سیستم های جذب انرژی کاربرد روز افزونی یافته است. در مقاله حاضر به مطالعه ی تحلیلی جاذب های استوانه ای شکل با مقاطع جداره نازک دایروی و مربعی چند سلولی از جنس آلومینیوم پرداخته شده و شبیه سازی و تحلیل عددی توسط نرم افزار Ansys LS-DYNA ، انجام گرفته است. بعلاوه ،در این مقاله، اثر پارامترهای مختلف هندسی در میزان جذب انرژی مورد مطالعه قرار گرفته و همچنین تاثیر مستقیم افزایش جذب انرژی با توجه به افزایش ضخامت دیواره های تقویتی نسبت به ضخامت مقاطع مورد بررسی قرار می گیرد. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که هرچقدر نسبت ضخامت دیواره های تقویتی به ضخامت مقاطع بیشتر شود و چند سلولی شدن مقاطع باعث افزایش جذب انرژی می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.