ارائه مدلی جهت ارزیابی رابطه بین بهره گیری از لب تاب، تب لت، و آی پد با یادگیری اثربخش مبتنی بر میانجی گری انگیزه تحصیلی(مورد مطالعه؛ دبیران آموزش و پرورش دوره متوسطه هوشمند شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی جهت ارزیابی رابطه بین بهره گیری از لب تاب، تب لت، و آی پد با یادگیری اثربخش مبتنی بر میانجی گری انگیزه تحصیلی(مورد مطالعه؛ دبیران آموزش و پرورش دوره متوسطه هوشمند شهر تهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی جهت ارزیابی رابطه بین بهره گیری از لب تاب، تب لت، و آی پد با یادگیری اثربخش مبتنی بر میانجی گری انگیزه تحصیلی(مورد مطالعه؛ دبیران آموزش و پرورش دوره متوسطه هوشمند شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی جهت ارزیابی رابطه بین بهره گیری از لب تاب، تب لت، و آی پد با یادگیری اثربخش مبتنی بر میانجی گری انگیزه تحصیلی(مورد مطالعه؛ دبیران آموزش و پرورش دوره متوسطه هوشمند شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی جهت ارزیابی رابطه بین بهره گیری از لب تاب، تب لت، و آی پد با یادگیری اثربخش مبتنی بر میانجی گری انگیزه تحصیلی(مورد مطالعه؛ دبیران آموزش و پرورش دوره متوسطه هوشمند شهر تهران) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، ارزیابی رابطه بین بهره گیری از لب تاب، تبلت، و آی پد با یادگیری اثربخش مبتنی بر میانجی گری انگیزه تحصیلیبوده است. روش پژوهش حاضر، توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری مورد مطالعه این تحقیق را کلیه دبیران آموزش وپرورش دوره متوسطه هوشمند شهر تهران در سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ تشکیل داده اند. برای انتخاب نمونه از روش تصادفی خوشه ای دو مرحله ای استفاده شده است. ابزار تحقیق بر سه نوع است: پرسشنامه محقق ساخته شامل: ۲.پرسشنامه محقق ساخته بهره گیری از فناوریاطلاعات وارتباطات (بهره گیری از لب تاب، تب لت و آی پد)، پرسشنامه محقق ساخته انگیزه تحصیلی دانش آموزان و ۳. پرسشنامهمحقق ساخته یادگیری اثربخش. برای تأمین روایی پرسشنامه، از نظرات متخصصان و اساتید استفاده استفاده بعمل آمد. در این پژوهش بهمنظور تجزیه وتحلیل داده ها از روش همبستگی پیرسون و مدل معادله ساختاری استفاده شد. بطور کلی نتایج پژوهش نشان داد، بین بهرهگیری از لب تاب، تب لت، و آی پد در خصوص تقویت توانایی های شناختی، عاطفی، و روانی-حرکتی با توسعه یادگیری اثربخش،رابطه معناداری وجود دارد. نیز یافته ها نشان داد، انگیزه تحصیلی، رابطه بین بهره گیری از لب تاب، تب لت، و آی پد را با توسعه یادگیری اثربخش، میانجی گری می کند. بر اساس نتایج پژوهش، شاخص GFI برابر با ۰/۹۵ و شاخص AGFI برابر با ۰/۹۰، ۰/۰۶۳ =X(2)RMSEA برابر با ۲۴۵۲/۴۶/۴۶ بوده که حاکی از برازندگی مدل می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.