مقایسه ی ترکیب بندی در سه اثر واحد ( سوره ی حمد ) از درویش عبدالمجید طالقانی، میرزا غلامرضا اصفهانی و یدالله کابلی خوانساری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه ی ترکیب بندی در سه اثر واحد ( سوره ی حمد ) از درویش عبدالمجید طالقانی، میرزا غلامرضا اصفهانی و یدالله کابلی خوانساری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه ی ترکیب بندی در سه اثر واحد ( سوره ی حمد ) از درویش عبدالمجید طالقانی، میرزا غلامرضا اصفهانی و یدالله کابلی خوانساری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ی ترکیب بندی در سه اثر واحد ( سوره ی حمد ) از درویش عبدالمجید طالقانی، میرزا غلامرضا اصفهانی و یدالله کابلی خوانساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه ی ترکیب بندی در سه اثر واحد ( سوره ی حمد ) از درویش عبدالمجید طالقانی، میرزا غلامرضا اصفهانی و یدالله کابلی خوانساری :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
خط شکسته نستعلیق مانند سایر خطوط، سیر و تحولی را در روند تاریخی خود شاهد بوده است. استاد کابلی با نگرشی جدید به خط شکسته، شیوه ی جدیدی را ابداع نموده است. در این پژوهش به بررسی فرم و ترکیب بندی سوره ی حمد در اثر یدالله کابلی، درویش عبدالمجید طالقانی و میرزا غلامرضا اصفهانی پرداخته شده و تغییراتی که در شاکله ی حروف و ترکیب ها ایجاد شده مورد بررسی قرار گرفته است. هدف از این تحقیق، مقایسه و سیر خط شکسته نستعلیق و ابداعات جدید در خط استاد کابلی است که تا به حال مورد بررسی قرار نگرفته است؛ مانند شکل حروف، کلمات و قالب های مختلف خوشنویسی و هم چنین ترکیب های جدید. در شیوه ی استاد کابلی، حروف، کلمات و اتصالات دارای دور بیش تری است، علاوه بر دور بیش تر، اندازه ی حروف و کلمات به نسبت ترکیب، تغییر می کند. در واقع می توان گفت حروف و کلمات در شیوه ی کابلی در خدمت فرم می باشد بدون آن که به شاکله ی حروف و هم چنین خوانایی آن لطمه وارد شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.