اساس عصبی برای پاسخهای مغزی در مواجه با تبلیغات خودهمخوانی و کیفیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اساس عصبی برای پاسخهای مغزی در مواجه با تبلیغات خودهمخوانی و کیفیت دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اساس عصبی برای پاسخهای مغزی در مواجه با تبلیغات خودهمخوانی و کیفیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اساس عصبی برای پاسخهای مغزی در مواجه با تبلیغات خودهمخوانی و کیفیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اساس عصبی برای پاسخهای مغزی در مواجه با تبلیغات خودهمخوانی و کیفیت :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مطالعه مفهومی حاضر سعی در ارائه یک مدل مفهومی برای ارزیابی پاسخهای عصب روانشناختی در مواجهه با تبلیغات بازرگانی را دارد. هدف مطالعه حاضر مقایسه تبلیغات مربوط به خود همخوانی و تبلیغاتی که به خود همخوانی اشاره نمی کنند و هم چنین بررسی این دو نوع تبلیغ بر ارزیابی تبلیغات مربوط به ویژگیهای کالاهای سودمند گرا می باشد. شاخصها برای مقایسه ی تبلیغات فوق عبارتند از ارتفاع موج آلفا در نیمکره های مغز و میزان فعال سازی در ناحیه برودمن ۱۰ مغز که هر دو با میزان ترجیح همبستگی دارند، این شاخصها از آنالیز امواج مغزی حاصل از الکتروآنسفالوگرافی حاصل می شوند. می توان پیشنهاد داد که در تبلیغات خود همخوانی میزان ارتفاع موج آلفا در نیمکره چپ مغز و فعال سازی ناحیه برودمن ۱۰ نسبت به تبلیغاتی که به خودهمخوانی اشاره نمی کنند بیشتر خواهد بود. و این شاخصها در حالت خودهمخوانی در تبلیغ مربوط به ویژگیهای کالاهای سودمندگرا بصورت قابل ملاحظه ای بیشتر خواهند بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.