ارائه مدلی توسعه یافته مبتنی بردیدگاه منبع محور،جهت تحقق مزیت رقابتی با استفاده از ترکیب فراتحلیلSwot وTopsis(مطالعه موردی،صنعت سینمای پس از انقلاب ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی توسعه یافته مبتنی بردیدگاه منبع محور،جهت تحقق مزیت رقابتی با استفاده از ترکیب فراتحلیلSwot وTopsis(مطالعه موردی،صنعت سینمای پس از انقلاب ایران) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی توسعه یافته مبتنی بردیدگاه منبع محور،جهت تحقق مزیت رقابتی با استفاده از ترکیب فراتحلیلSwot وTopsis(مطالعه موردی،صنعت سینمای پس از انقلاب ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی توسعه یافته مبتنی بردیدگاه منبع محور،جهت تحقق مزیت رقابتی با استفاده از ترکیب فراتحلیلSwot وTopsis(مطالعه موردی،صنعت سینمای پس از انقلاب ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی توسعه یافته مبتنی بردیدگاه منبع محور،جهت تحقق مزیت رقابتی با استفاده از ترکیب فراتحلیلSwot وTopsis(مطالعه موردی،صنعت سینمای پس از انقلاب ایران) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

یک دیدگاه مهم جهت تحقق مزیت رقابتی،شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مزیت رقابتی بر اساس دیدگاه منبع محور است.بنابراین هدف اصلی این مقاله،شناسایی عوامل اصلی موثر بر مزیت رقابتی براساس دیدگاه منبع محور در صنعت سینمای پس از انقلاب ایران است،که جهت تهیه مدل رقابتی پیشنهادی ، در وهله نخست منابع درون سازمانی(دارایی مشهود، دارایی نامشهود، و قابلیتها) بکمک دیدگاه فراتحلیلSwot(هشت بعد کیفیت) شناسایی و بکمک مفاهیم آماری مورد آزمون قرارگرفتند. نتایج اولیه، نشان می دهد در بعد؛ دارایی مشهود بترتیب،قابلیت اطمینان،دوام وزیبایی و دربعد، دارایی نامشهود؛زیبایی،قابلیت اطمینان وکیفیت درک شده،ودر بعد، قابلیتها؛ویژگیها،عملکرد و زیبایی،بترتیب از اهمیت خاصی برخوردارند.ودر وهله دوم بکمک تکنیک Topsis از فنون تصمیم گیریهای چند شاخصه،منابع اولویت بندی شدند و نتیجه نهایی حاکی از این است که دارایی نامشهود،دارایی مشهود و قابلیتها دارای اولویت اول تا سوم هستند و با توجه نتایج حاصله،مدل نهایی جهت تحقق مزیت رقابتی پیشنهاد می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.