ارزیابی ریسک ناحیه های خرد شده در پروژه های تونل سازی مکانیزه با استفاده از روش ماتریس ریسک فازی (مطالعه موردی قطعه دوم تونل امامزاده هاشم (ع))


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی ریسک ناحیه های خرد شده در پروژه های تونل سازی مکانیزه با استفاده از روش ماتریس ریسک فازی (مطالعه موردی قطعه دوم تونل امامزاده هاشم (ع)) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی ریسک ناحیه های خرد شده در پروژه های تونل سازی مکانیزه با استفاده از روش ماتریس ریسک فازی (مطالعه موردی قطعه دوم تونل امامزاده هاشم (ع))  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی ریسک ناحیه های خرد شده در پروژه های تونل سازی مکانیزه با استفاده از روش ماتریس ریسک فازی (مطالعه موردی قطعه دوم تونل امامزاده هاشم (ع))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی ریسک ناحیه های خرد شده در پروژه های تونل سازی مکانیزه با استفاده از روش ماتریس ریسک فازی (مطالعه موردی قطعه دوم تونل امامزاده هاشم (ع)) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به نیاز کشور به مدیریت زمان اتمام پروژه های تونل سازی، روش حفاری مکانیزه مورد توجه عوامل اجرایی و طراحان قرار گرفتهاست. روش حفاری مکانیزه علاوه بر مزیت های قابل توجه، معایبی همچون عدم انعطاف پذیری دستگاه با شرایط پیچیده زمین شناسی، هزینهسرمایه گذاری بالا و ریسک های فنی اقتصادی را شامل می شود. در این راستا ارزیابی ریسک مخاطرات پیشرو می تواند کمک بزرگی به کاهشهزینه های حفاری نماید. در این تحقیق سعی خواهد شد تا با استفاده از روش ماتریس ریسک- فازی، به عنوان یکی از روشهای معمول در ارزیابی ریسک به ارزیابی ریسک نواحی خرد شده در قطعه دوم تونل امامزاده هاشم (ع) پرداخته شود. در طی انجام تحقیق، مقاطع مختلفی از مسیر بااستفاده از مدلسازی عددی و تحلیل های آماری از نظر مساحت ناحیه ناپایدار مورد بررسی و مقایسه قرار گرفتند. در ادامه با مطالعه وضعیتپروژه های مشابه، ریسک ناحیه خردشده برای قطعه دوم تونل امامزاده هاشم (ع) محاسبه شد. نتایج حاصل از بررسی ها نشان داد که در اکثر قطعاتمورد مطالعه در مسیر تونل عدد ریسک بالا است که بایستی در زمان حفاری تمهیدات ویژهای برای مقابله با مخاطرات در نظر گرفته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.