ارزیابی تأثیر پارامترهای هندسی و ضریب پوآسون لاینینگ تونل بر نشست سطح زمین ناشی از تونل سازی (مطالعه موردی بخش شمالی خط ۱ متروی اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تأثیر پارامترهای هندسی و ضریب پوآسون لاینینگ تونل بر نشست سطح زمین ناشی از تونل سازی (مطالعه موردی بخش شمالی خط ۱ متروی اصفهان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تأثیر پارامترهای هندسی و ضریب پوآسون لاینینگ تونل بر نشست سطح زمین ناشی از تونل سازی (مطالعه موردی بخش شمالی خط ۱ متروی اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تأثیر پارامترهای هندسی و ضریب پوآسون لاینینگ تونل بر نشست سطح زمین ناشی از تونل سازی (مطالعه موردی بخش شمالی خط ۱ متروی اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تأثیر پارامترهای هندسی و ضریب پوآسون لاینینگ تونل بر نشست سطح زمین ناشی از تونل سازی (مطالعه موردی بخش شمالی خط ۱ متروی اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

احداث تونل در مناطق شهری با توجه به عمق کم تونل و سست بودن زمین باعث تغییراتی در محیط اطراف تونل خواهد شد. این تغییرات به صورت نشست در سطح زمین نمود پیدا می کند. تحلیل حساسیت تأثیر پارامترهای مختلف بر میزان نشست سطحی زمین ناشی از حفر تونل را می سنجد. در این پژوهش سعی برآن است که تأثیر پارامترهای میزان سربار بر روی تونل ها، قطر و فاصله تونل ها و همچنین ضریب پوآسون لاینیگ تونل ها بر نشست سطح زمین ناشی از تونل سازی به صورت موردی در بخش شمالی خط ۱ متریو اصفهان مطالعه و بررسی شود. برای این منظور از روش عدی المان محدود (FEM) و مدل رفتاری موهر- کلمب استفاده شده است. نتایج نشان می دهد از بین پارامترهای ذکر شده قطر تونل دارای بیشترین تأثیر در میزان نشست سطحی زمین می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.