مقایسه سطح یادگیری دانشجویان رشته روان شناسی در نظام آموزش از راه دور و حضوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه سطح یادگیری دانشجویان رشته روان شناسی در نظام آموزش از راه دور و حضوری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه سطح یادگیری دانشجویان رشته روان شناسی در نظام آموزش از راه دور و حضوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه سطح یادگیری دانشجویان رشته روان شناسی در نظام آموزش از راه دور و حضوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه سطح یادگیری دانشجویان رشته روان شناسی در نظام آموزش از راه دور و حضوری :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پیشرفت های هر جامعه در گرو توان آموزشی آن جامعه است و کارایی هر نظام آموزشی را با سنجش میزان دستیابیدانش آموختگان آن نظام به هدف های آموزشی می توان برآورد نمود. در این میان نظام آموزش از راه دور و آموزش حضوری بهعنوان دو رویکرد اصلی در نظام آموزش عالی کشور ما مطرح است لذا پژوهش حاضر که به روش نیمه تجربی (نیمه آزمایشی) و بااستفاده از دو گروه تجربی (دانشجویان نظام آموزش از راه دور) و شاهد (دانشجویان حضوری) صورت پذیرفته در صدد مشخصنمودن وجوه اشتراک و افتراق این دو نظام از منظر بازده آموزشی می باشد. نتایج پژوهش حاکی از آن است که سطح یادگیریفراگیران در نظام آموزش از راه دور به شرط بهره گیری از اصول یادگیری، طراحی آموزشی و در نظر گرفتن ماهیت دانشجومحوری برنامه ریزی و بهره مندی از منابع کافی و رسانه مناسب، نسبت به فراگیران نظام حضوری پایین تر نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.