رابطه چندگانه اهمال کاری و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه چندگانه اهمال کاری و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه چندگانه اهمال کاری و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه چندگانه اهمال کاری و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه چندگانه اهمال کاری و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

زندگی تحصیلی یکی از مهم ترین ابعاد زندگی انسان ها است که بر سایر حیطه ها تأثیر فراوان دارد. افراد به واسطه یعملکرد تحصیلی خود در مدرسه و پیشرفت های حاصله از آن و نیز از طریق فراگیری مهارت های آموزشی و ارتباطی درمدرسه می توانند خود را در جامعه نشان دهند. از جمله عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی می توان از عوامل انگیزشی وشناختی مانند اهمال کاری و خودکارآمدی نام برد . هدف: هدف این پژوهش پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساساهمال کاری و خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان بود. روش: این تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی بود. بدین منظورنمونه ای به حجم ۴۵۰ دانشجو (۲۷۲ دختر و ۱۷۸ پسر) به صورت تصادفی از بین دانشجویان دانشگاه یزد انتخابشدند و به وسیله پرسشنامه های اهمال کاری تحصیلی و خودکارآمدی ارزیابی شدند. داده های جمع آوری شده با استفادهاز روش ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیری تحلیل شد. یافتهها: حاکی از آن بود که بینخودکارآمدی، اهمالکاری تحصیلی و زیرمقیاس های آن با عملکرد تحصیلی رابطه معناداری وجود دارد. نتیجه گیری: براساس نتایج رگرسیون چند متغیری، متغیرهای اهمال کاری، خودکارآمدی بهترین پیش بینی کننده عملکردتحصیلیبودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.