بررسی و مقایسه نگرش مدیران و معلمان نسبت به نقش راهنمایان تعلیماتی در مدارس ابتدایی بخش کاکاوند شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و مقایسه نگرش مدیران و معلمان نسبت به نقش راهنمایان تعلیماتی در مدارس ابتدایی بخش کاکاوند شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و مقایسه نگرش مدیران و معلمان نسبت به نقش راهنمایان تعلیماتی در مدارس ابتدایی بخش کاکاوند شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و مقایسه نگرش مدیران و معلمان نسبت به نقش راهنمایان تعلیماتی در مدارس ابتدایی بخش کاکاوند شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و مقایسه نگرش مدیران و معلمان نسبت به نقش راهنمایان تعلیماتی در مدارس ابتدایی بخش کاکاوند شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر به بررسی و مقایسه نگرش مدیران و معلمان نسبت به نقش راهنمایان تعلیماتی در مدارس ابتدایی بخشکاکاوند شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ می باشد . در این تحقیق ،روش پژوهش ،از لحاظ دسته بندی تحقیقات بر حسب نحوه گردآوری داده ها ،توصیفی از نوع پیمایش بوده و ویژگیهای جامعه آماری ،شرایط موجود چگونگی ارتباط بین آنها راتوصیف می نماید جامعه آماری ما در این پژوهش کلیه مدیران ، معلمان و راهنمایان تعلیماتی دوره ابتدایی بخش کاکاوندشهرستان دلفان که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ مشغول به خدمت می باشند . حجم نمونه از بین مدیران و معلمان ۱۰۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش نمونه گیری به این صورت بود که از بین کلیه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی بخش کاکاوندشهرستان نورآباد بطور تصادفی انتخاب شدند روش اصلی آزمودنی در این مطالعه تصادفی بوده است در این پژوهش از پرسشنامهمحقق ساخته ۲۰ سوالی با طیف ۵ گزینه ای لیکرت استفاده شده است . برای جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای ومیدانی استفاده شده است در این پژوهش به دو روش توصیفی و استنباطی به تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده پرداخته شدهاست .در سطح توصیفی با استفاده از شاخص های آماری نظیر فراوانی ،درصد فراوانی ،نمودارهای ستونی ،میانگین و انحرافاستاندارد به توصیف و تحلیل ویژگی های جامعه پرداخته و در سطح استنباطی از آزمون های اسمیرنوف ، کلوموگروف ، ضریبهمبستگی پیرسون استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.