بررسی نقش خانواده و مدرسه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان باهوش پایه اول دبیرستان مبتلا به سندرم کم آموزی در استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش خانواده و مدرسه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان باهوش پایه اول دبیرستان مبتلا به سندرم کم آموزی در استان تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش خانواده و مدرسه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان باهوش پایه اول دبیرستان مبتلا به سندرم کم آموزی در استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش خانواده و مدرسه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان باهوش پایه اول دبیرستان مبتلا به سندرم کم آموزی در استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش خانواده و مدرسه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان باهوش پایه اول دبیرستان مبتلا به سندرم کم آموزی در استان تهران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی از این مقاله شناسایی عوامل موثر بر کم آموزی در دانش آموزان باهوش متوسط به بالا سال اول دوره دوم متوسطهاستان تهران در سال تحصیلی ۹۲ – ۹۱ می باشد. برای بررسی این موضوع، رابطه دو ویژگی دانش آموزان شامل نقش خانواده ومدرسه با عملکرد تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفته است. جامعه آماری کل دانش آموزان استان تهران در سال تحصیلی۱۳۹۲ / ۱۳۹۱ در مقطع تحصیلی متوسطه مرحله دوم می باشند. به دلیل وسعت و حجم بالای دانش آموزان کل شهر تهران بهروش نمونه گیری تصادفی مناطق ۲ و ۵ گزینش شدند که حجم کل استفاده شد. به منظور آزمون فرضیه های تحقیق از روشبررسی ارتباط بین دو متغیر، آزمون پارامتری همبستگی، آزمون همبستگی پیرسون، رگرسیون چند متغیری و تحلیل واریانسمربوط به رگرسیون چند متغیری مورد استفاده قرار گرفته است. یافته ها نشان داد با افزایش یا کاهش نمرات کسب شده در عواملخانواده نمی توان به افزایش یا کاهش نمره عملکر د تحصیلی فرد پیش بینی خاصی نمود . بین عامل سازگاری در مدرسه و نمرهکل مدرسه با عملکرد تحصیلی فرد رابطه معنا دار وجود دارد. واین ارتباط از نوع منفی است به نوعی که کاهش نمره نگرش بهدبیر، مدرسه و فرصت پیشرفت و نمره ی کلی مدرسه باعث افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموز شده است.دانش آموزان ۱۹۷۵نفر شد. مقطع زمانی سال تحصیلی ۱۳۹۱ / ۱۳۹۲ مورد توجه واقع شده است. سه ابزار اصلی برای جمع آوری داده های خام شاملدفتر امتحانات هر مدرسه، اطلاعات و داده های آزمون استعداد و اطلاعات و داده های آزمون سلامت روانی- رفتاری در این تحقیق جمع آوری شده اند. سپس از نرم افزار spss برای پردازش اطلاعات و داده های خام

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.