بررسی تاثیر رسانه های جمعی در گرایش به هواداری از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رسانه های جمعی در گرایش به هواداری از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رسانه های جمعی در گرایش به هواداری از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رسانه های جمعی در گرایش به هواداری از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رسانه های جمعی در گرایش به هواداری از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر رسانه های جمعی در گرایش به هواداری از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، انجام شده است.روش مورد استفاده در این پژوهش، از نوع پیمایشی می باشد؛ دادهها با ابزار پرسشنامه و با استفاده از شیوه نمونه گیری خوشه ایمتناسب از ۳۸۶ نفر از افراد ساکن شهر تبریز گردآوری شده است. اطلاعات مربوط به هواداری از تیم فوتبال با استفاده ازپرسشنامه استاندارد وفاداری نگرشی (ماهونی، مادریگال و هاوارد، ۲۰۰۰) و وفاداری رفتاری (ماهونی و همکاران، ۲۰۰۰ ؛ وان وپیرس، ۲۰۰۳)، و اطلاعات مربوط به رسانه های جمعی با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته بدست آمدند. در مجموع، یافته هایتحقیق و نتایج محاسبات آماری مربوطه رابطه معنیدار و مستقیمی بین میزان استفاده از رسانه های ارتباطی (تلویزیون، ماهواره واینترنت) و میزان هواداری از تیم فوتبال تراکتورسازی را تائید کرده است. همچنین نتایج بدست آمده رابطه معنی دار و مستقیمیبین نوع محتوای برنامه های مورد استفاده از ماهواره و اینترنت و نیز رابطه معنی دار و منفی بین نوع محتوای برنامه های مورداستفاده از تلویزیون با میزان هواداری از تیم فوتبال تراکتورسازی را تایید کرده است. براساس نتایج حاصل از آزمون t میزانهواداری از تیم فوتبال تراکتورسازی در بین مردان بیشتر از زنان بوده و از این حیث بین هواداری از تیم فوتبال و جنسیت تفاوتمعناداری وجود داشت. نهایتا نتایج تحلیل رگرسیون گام به گام نشان داد سه متغیر جنسیت، میزان و نوع استفاده از محتوایبرنامه های رسانه ها ۲۴/۸ درصد از تغییرات متغیر ملاک (هواداری از تیم فوتبال) را تبیین می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.