اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر افزایش مهارتهای اجتماعی کودکان اتیستیک ۱۴ – ۹ سال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر افزایش مهارتهای اجتماعی کودکان اتیستیک ۱۴ – ۹ سال دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر افزایش مهارتهای اجتماعی کودکان اتیستیک ۱۴ – ۹ سال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر افزایش مهارتهای اجتماعی کودکان اتیستیک ۱۴ – ۹ سال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر افزایش مهارتهای اجتماعی کودکان اتیستیک ۱۴ – ۹ سال :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر افزایش مهارتهای اجتماعیکودکان مبتلا به اتیسم بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مراکز درمانی، آموزشی و مدارساتیسم شهر تهران در سال تحصیلی ۹۳ – ۹۲ میشد. از میان این مراکز ۳ مرکز و ۳ مدرسه به عنواننمونه در دسترس انتخاب شدند. از میان مراجعه کنندگان ۱۶ نفر که با معیارهای ورود به پژوهشمطابقت داشتند به صورت هدفمند انتخاب شدند و به صورت تصادفی ۸ نفر در گروه آزمایش و ۸نفر در گروه کنترل گمارده شدند. سپس مقیاس مهارتهای اجتماعی فرم والدین (اعتبار=۰/۹۲) ومقیاس مهارتهای اجتماعی فرم معلمان (اعتبار= ۰/۹۲) در مورد هر دو گروه اجرا شد. آموزشنظریه ذهن در ۱۶ جلسه ی ۱ ساعته برای گروه آزمایش اجرا شد. بعد از اجرای پس آزمون نمره هابه وسیله روش تحلیل کوواریانس چند متغیری (MANCOVA) مورد آزمون قرار گرفت. نتایجپژوهش نشان داد که نمرهی مهارتهای اجتماعی کودکان به گزارش والدین به طور معناداریافزایش یافته (P<0/05) ولی نمره مهارتهای اجتماعی آنان به گزارش معلمان و در مدرسه تغییرمعناداری نداشته است (P<0/05).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.